torstai 15. marraskuuta 2012

Diipadaapaa

Hellurei!

Ai että Los Angeles kuulostaa kyl aika hyvältä. Itselläni tosin on jo aikomus lähteä maaliskuussa koulun intensiiviviikolla (= intensiivistä opiskelua = lomaa) Aasiaan reissuun. Ollaan mun J:n kanssa mietitty aika paljon Sri Lankaa matkakohteeksi. Sinne vähän kattelemaan delfiinejä ja rentoutumaan. :) Mutta matkakohde tosiaan varmistuu sitten kun varataan matka. J:llä on matkalahjakortti, mikä antaa vähän helpotusta matkakustannuksista, tosi jeba! Los Angeleskin houkuttelis nyt kun Kata hehkutti sitä mulle.. Periaatteessa pystyisin sinnekkin lähtemään jos se sijoittuisi just toukokuun puoliväliin aikasintaan, ja kerranhan sitä tässä eletään! Matkustelu <3

Päivät menee kyllä tosi hurjaa vauhtia, oon nyt ollut jo 3kk työharjoittelussa. Justhan mä sen aloitin! Työpäivätki menee ihan älynopee, mikä on sinänsä kyl aika kiva. Ja sitten varsinkin kun uppoutuu työntekoon oikeen kunnolla niin päivä sujahtaa ohitse. Muutaman kerran melkein ruokataukokin meinannut jäädä välistä kun en ollut tajunnut ajankulua. :D Koko loppuvuoden vielä työharjoittelua ja tammikuussa takaisin koulunpenkille ja hajoilemaan kursseille. Vähän on jo ikävä kyllä kouluun pakko myöntää. Ja ikävä opiskelijaelämää! Opiskelijaelämä (opiskelut, bileet ja kämppislife) on kyllä aivan parasta, oon niin iloinen et oon saanut kokee sitä.

Työevästä, njamm :)


Tosta neuleesta on tullut ihan yks mun lemppareista! :)

 Lostin 1. kausi on jo melkein katottu, Boone on aivan loistava (ja ihana ja awesome ja 1000 x superihana) siinä. Ton kauden jälkeen voisi sitten siirtyä takas katsomaan Vampyyripäiväkirjojen 2. kautta, koska siinä on sentään Damon!

Tähän loppuun vielä pieni kollaasi Damonista silmäniloksi :)

kuvat damon-salvatore.net

- Suvi

8 kommenttia:

  1. Sunhan piti kirjoittaa miten mä kidun kirjastolla. Eiks mun postausehdotukset kelpaa hä??
    Damon!

    VastaaPoista
  2. Elämänkevät, ostit sitte saman neuleen minkä minäki! :D

    VastaaPoista
  3. eiku toi on Ginasta :D ei sit ollu sama, mut samantapanen! Bangkok jeij, missä on välipysähdys, paljon makso, kauan oot? ÄÄ!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suorat lennot <3 :D Finskin viel ja hintakaa ei ollu paha ku siit miinustaa viel matkalahjakortin summan! lennot per naama 800e siitä miinustetaan lahjakortti ni per naama on 600e meno-paluu ;D 10 päivän reissu, yay! hotelli pitää viel varaa. Millon se sun reissu olikaa?

      - Suvi

      Poista