torstai 29. marraskuuta 2012

Letut gone wrong

Tehtiin toissapäivänä poikaystävän kaa lettuja :D Tai siis yritettiin... En tiedä mikä ihme siinä meni vikaan! Kun paistettiin lettuja pannulla, niin ne ei millään pysynyt kasassa vaan hajos kokoajan. Taikinassa varmaan vikaa. Kyllä mä yhden hyvän ja kunnon letun sain väännettyä, muista tuli sellasia ihme kasoja/kökköjä. Yleensä mun letuista tulee tosi hyviä! Tää lettukerta vähän masens mua ;< Ehkä ens kerta onnistuu paremmin sitten.

Letun alkuhetket pannulla

Häsään letulle jotain omaa

Ja lopputuloksena on lettuKASA, josta sain nauttia kermavaahdon kera

Tässä olisi sitten se YKSI HIENO ONNISTUNUT lettu:

On se kaunis :D

Tuolla ulkona on kylmä, hrrr. Nytkö se talvi sitten alkoi. Jo oli kyl aikakin, nyt ihan justiinsa on jo joulukuu! Ulkona on -3 astetta ja se tuntui niiiin kylmältä että en tiedä miten tuolla pärjää jossain -20 asteessa. Onneksi mulla on lämmin ja paksu talvitakki johon voi hautautua.

Pitää muuten mennä ostamaan joulukalenteri! Voisin ostaa arpakalenterin ja saada ne kaikki kymmenen(kö?) joulupukin kuvaa raaputettua ja voittaa paljon rahaa. Kävis mulle. Päädyn varmaanki vaa ostamaan sellasen euron suklaakalenterin. Niiden suklaa on hyvää! <3

Oon nyt tässä muutaman päivän ajan vähän panikoinu mun kurssivalintojen kanssa. Kiva tulla työharjottelusta takaisin opiskeluihin ja yrittää miettiä kurssivalintoja, kun saa ristiriitaisia ohjeistuksia siitä mitkä kurssit on pakollisia ja mitkä ei. Suuntautumislinjojen "säännöt" on muuttunut nyt kun olen ollut työharjoittelussa, mutta oon jo aloittanut suuntautumisopintoni ennen sääntöjen vaihtumista eli meen vanhoilla säännöillä. Toivottavasti :D On muuten tosi weird miettiä että enäää yks vuosi opiskelua jäljellä... Yksi vuosi! En oo valmis valmistumaan, haluun jatkaa opiskelijaelämää.

Tänään vois vaikka mennä ajoissa nukkumaan, niin jaksaa olla huomenna töissä ja aloittaa pirteenä viikonlopun. :)

- Suvi

P.S. Mitä hemmetin ääniä tuolta yläkerrasta tulee?!? :D Mun mielenkiinto heräs mitä siellä tapahtuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti