lauantai 24. marraskuuta 2012

New hair!


Punaisella mennään vielä! Pituuttakin lähti reilu 5 senttiä. Hiukset näyttävät kyllä lilahtavan punaisilta, en tiedä johtuuko se nyt tästä kodin superhienosta (hehe..) valaistuksesta. Pitää kattoo miltä hiukset näyttää normaalissa päivänvalossa sitten.

Olin eilen viettämässä pienellä tyttöporukalla saunailtaa. Oli ihanaa päättää työviikko ja aloittaa viikonloppu rennolla saunomisella. Yksi tytöistä oli tehnyt ihan tosi hyvää ruokaa ja toinen toi sikareitakin meille maisteltavaksi. Mahtavaa! :D

Pikku sikari se siinä
SÖPÖ kissa oli meidän seurana

Tänään on varmaankin vaan tiedossa rentoa koti-iltaa. Vähän nuhanen fiilis ollu tänään, ei kiva. Pitäisi varmaan ottaa vähän finrexinii (vai miten se kirjotetaaankaan). En oo ollu vielä kipeenä tänä syksynä kertaakaan kunnolla, aikamoinen saavutus! :)

Tein muuten uudet kynsilakat samalla teemalla kun tossa SUURESSA kynsilakkapostauksessa:

Ollu jo muutaman päivän lakat kynsissä ni saattaa näyttää jo vähän kuluneilta :D

Pelästytin muuten Katan viime yönä (vahingossa)! Kata tuli yöllä kotiin, mä olin ollu jonkun tunnin kotona jo sillon ja kerinny nukkuukin ehkä 30min. Heräsin (entiedämiksi) ja katoin että ohops olen jättänyt valot päälle keittiöön. Avasin oven ja katoinkin että aijaa Kata on tullut kotiin. Jäin Katan huoneen oviaukolle seisomaan ja kattomaan Kataa niin, että pelkkä mun pää näky Katan huoneeseen. Katoin ja katoin, eikä Kata huomannu mua siinä seisomassa. Mietin että pitäisikö mun sanoa jotain, mutta ajattelin että antaa Katan ite huomata mut. No sit se käänsi päätänsä ja PELÄSTY KUOLIAAKS ku siinä tuijottelen varmaa jollain hullun ilmeellä. :D Muahahahaaaaaaaa! Hihihihiii ja sit painuin takas nukkumaan kun toinen oli sydärin partailla.

:)

- Suvi

1 kommentti:

  1. Hitto nään vielki painajaisii sun leijuvasta päästä.

    - Sun rakkain kämppis

    VastaaPoista