torstai 22. marraskuuta 2012

Rakkauslapaset



Nää on aika ihanat lapaset! Piristää pimeitä syyspäiviä :) Itseasiassa ostinkin nää, jotta piristyisin! Haha!
On jo kuukauden vanhat, mutta vasta nyt oon enemmän ruvennu käyttämään, kun tuolla ulkona ei enää pärjää ilman hansikkaita. Nää on tosi lämpimät. Ihanat. Love.
Monkista ostin ja olisko ollu noin 8 e :)

Hello :)
Bye :(
GG oli vähän confused, kun molempien lapasten tekstit oli näkyvissä. Ollako happy vai sad?

Hissitaidekuva

Menin GG:n kanssa tänään bodycombattiin! Se oli GG:n eka kerta ja se tykkäs paljon :) Mäkin tykkään ihan sikana. Tulin syksyn alussa niin iloiseksi, kun sain tietää että Unisportiin tulee bodycombat-tunteja! Tosin ekaa kertaa, kun olin kokeilemassa, tuntu vähän hassulta. Ehkä johtu siitä, että oon aiemmin satunnaisesti harrastanu (potku)nyrkkeilyä niin noi tunnit tuntu musta alkuun vähän läpältä. Mut ihan samalla tavalla noillakin tunneilla pääsee purkaa agressioitaan! Ja on oikeesti vaan niin kivaa, ettei ees tajuu että tulee hiki! Huomenna ja ylihuomenna uusiksi!


Nyt syön mun "lempisalaattia". Joooo kahdesta eineksestä koostuu, mutta silti niin herkkua! Vuohenjuustoa (NAM) ja kurkkua :D Ei tota ehkä salaatiksi voi sanoa, mutta lapsesta asti oon kutsunu tota "lempisalaatiksi" :D Gotta love the goat cheese.

- Kata


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti