keskiviikko 21. marraskuuta 2012

SUURI kynsipostaus

Kata:
Sain Suvin lakkaamaan kynnet!
Viikonloppuna kun olin töissä niin sain spurguasiakkaalta idean kynsien lakkailuun (:D oli muuten aika raihnanen mummeli, mutta kynsiin oli panostanu). Ei mikään kummempi juttu, mutta en ollu vaan ikinä tullu ajatelleeks tehäkään tällasta! Jee pitkästä aikaa vähän edes panostusta kynsien lakkailuun. Lukiossa jaksoin tehä leopardikuvioisia kynsiä ja kaikkea, mutta nykyään oon vaan tyytyny yksiväriseen lakkailuun. Mulla on AINA lakkaa kynsissä. Saan jotain ihme tyydytystä kynsien lakkailusta. Hyh kun vaan kuvittelenkin että olisin julkisesti ilman lakkaa kynsissä :D Näin ollu tosiaan jostain 11-vuotiaasta asti... :D Tervettä?

Suvi:
Ite lakkaan tosi satunnaisesti kynsiäni, nyt en oo vähään aikaan edes miettiny lakkaamista. Joskus tekee mieli ja sit kun aloitan lakkaamaan muistan kuinka turhauttavaa se onkaan :D Joskus ku tyrii huolella niin on sellanen ARGHHH fiilis ja sit kaikki on pilalla. Mut toisaalta viimeaikoina mitä nyt oon joskus lakannu niin oon jaksanut keskittyä ja olla huolellisempi ja en olekaan tyrinyt sitten niin paljoa.


 Ekana lakattiin kynnet kokonaan yksiväriseksi jollain kivalla lakalla.


Sitten laitettiin teipit päälle niin, että teippi peitti puolet kustakin kynnestä. Ja lakattiin toisella värillä päälle.


Tällainen lopputulos :D



Kynnet näyttää eri suunnista eri värisiltä tollai mageesti :D


Sit mä (Kata) tyhmä menin laittaa mattapintasta päällyslakkaa. Kimalteleva oli kivempi.

Ja sit toinen lakkauskerta!



Tässä meiän molempien kynnet, kun ekaa kertaa koitettiin lakata tällä tyylillä !


 Suvi valkkas pinkin sävymaailman ja Kata vihreän :)

Iha hauskat kynnet tuli, tosin kuluu mulla pois lakat tosi ärsyttävän nopee :( Jo tokana päivänä kulumia oli paljon. Möyh.


Suvi innostu kynsistä!

Lähössä uimaan! Ja meiän pojat lähti samalla oven avauksella kiipeilemään.

- Suvi & Kata


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti