torstai 8. marraskuuta 2012

Suville ei kelpaa mikään mun otsikko


Tavattiin Suvin kanssa jo ala-asteen loppupuolella, kun satuttiin pelaamaan samassa joukkueessa korista. Ei kyllä oltu alusta asti ihan ylimpiä ystäviä, ehei... Mä pidin Suvia sellaisena ylimielisena tyyppinä, joka otti pelaamisen aivan tosissaan ja vaikutti pelikentällä vihaiselta (taas kun Suvin sisko samasta joukkueesta vaan nauraa hörötti pelikentällä :D) Suvi taas piti mua nössönä ysikakkosena, jota en siis ole. Siis ysikakkonen, nössöstä en tiiä :D

                                                         Tosi vihaisen oloinen tyyppi?

Ei olisi voinut väärempää ensivaikutelmaa Suvista saada. Oikeesti Suvi on sellainen hölmö ja suloinen. Suville tulee naurettuu niin kovin paljon, mikä piristää arkea kummasti! Tossa yhtenä päivänäkin puhuin Suville, kuinka outoo on, kun löytää kivan asukokonaisuuden ja sitten siihen vaan haluis pukeutuu peräkkäisinäkin päivinä. Suvi vastasi siihen ihan onnessaan:

”Mulla yläasteella oli yks asu, mistä tykkäsin ihan sikana!
Muahahhahahahaha!!! Haluutsä kuulla? Hahahhahaaaa.
Tuulihousut ja t-paita! Hahahhahahaa! 
Pidin viikon ja aloin haista.”

MITÄ!?!?? Varsinkin toi vika rivi...
Nyt kun kirjoitan tätä se huutaa tuolta omasta huoneestaan: "Kyl mä suihkussa kävin!"

Oon aina pitänyt Suvia mun nörttiystävänä. Oon aina ollu tosi huono tietokoneiden kanssa, ja Suvi on aina ollut se, jonka puoleen käännyn ”ongelmien” tullessa vastaan. Ja koska Suvi tietää, miten hönö oon mitä tietokoneisiin tulee, se ei yleensä ees naura mulle. Paitsi joskus... Mese ei joskus toiminut, ja panikoin siitä Suville. Se neuvo mua vaan seuraamaan ohjeita. Ohjeen ekassa vaiheessa neuvottiin avaamaan Internet Explorer, ja sitten kysyin Suvilta että mikä ihmeen Internet Explorer... Suvi nauro niin kovin paljon (Miten mä olisin voinut tietää?? :D)

Suvin itse piirtämä omakuva

No, ylläripylläri, Suvi lähti lukion jälkeen opiskelemaan tietojenkäsittelyä. Ja mä biologiaa. Nyt yksi biologi ja yksi tietojenkäsittelijä asuu saman katon alla. Jos opiskeluita ei oteta huomioon, niin muuten me kyllä jaetaan aika hyvin mielenkiinnon kohteet!

Nyt jatkailen koulupuuhien parissa, heippa!
- Kata

                                                         "Kiltti koulutyttö -pose" - Suvi

8 kommenttia:

  1. Minäkö hörottää nauran hä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, muistan kerranki ku lähit tekee lay uppii tyhjään päätyyn, se meni ohi ja repesit nauruun :D
      Muut olis vaan suuttunu ittelleen :D

      Poista
  2. En kestä ku Suvi on noin vihaisen näköinen tossa kuvassa!

    T: VaLLila_90^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkää. Siit on niin mahdotonta saada iloista kuvaa kun se on niin angry all the time

      Poista
  3. Tykkään Suvin tyylistä. T. Salainen ihailija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ;) tuulihousut on vaa jeah

      Poista
    2. Tai sitten tää Salainen ihailija puhuu sun mageesta muovipussipäähineestä :) sekin on aika jeah

      Poista