tiistai 11. joulukuuta 2012

Joulukalenteri: 11. luukku

11. A Song That Is A Guilty Pleasure

Kata: Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel



Tää oli aluksi vähän hankala, mutta kyllä se sieltä viimein tuli :D Mulla oli tossa lukion alussa pieni vaihe, jossa tykkäsin kuunnella tällasta emohtavaa musiikkia. Tai en tiedä onko toi emoa vai mitälie, kun en ihan hirveesti kuitenkaan kyseistä genreetä ole harrastanut. Jäi tosiaan pintapuoliseksi :D Mutta tollasta tykkäsin kovasti kuunnella... Jonkin aikaa. Muutaman kuukauden? Sitten kyllästyin ja palasin rockiin. Mutta kyllä mä yhä niistä parista helmestä tykkään. Ainakin nyt kun kaivoin tota musiikkia niin on siellä pari ah-niin-ihanaa kappaletta. Kuten tämä ♥ Miltäköhän tuntuis, jos joku ihana jäbä tuntis noin sua kohtaan... Aikamoista. Tollaseen mä tähtään. Ei oo odotukset yhtään korkeella, ehei :D

Okei, en ala nyt herkistelee. Tai no, se tapahtu jo. Dääm.


Suvi: Busted - Air Hostess



:'DDDDDDDD Miks must tuntuu et valitsen jotkut noloimmat biisit ikin tänne :DDD No tää varmaa sopii sit tähän. Toi musavideo on iha paras :DD Ja sanat :D:D Miks mä tykkään ees tästä :D :D Sitä en itekkää tajua, aika awesome meno et hahaha! Ja tää mun selitys on taas aika hienoa luettavaa, näit on kiva tehä väsyneenä (heräsin just päikkäreilt).

Air hostess
I like the way you dress
You know I hate to fly
But I feel much better
I can fly in my mind
And you will look better
I messed my pants
When we flew over France
Will I see you soon
In my hotel room
For a holiday romance?
Air hostess
:DDDD En voi lopettaa näit hymiöit :D Hieno biisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti