sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Joulukalenteri: 16. luukku


16. A Song I Listen To When I'm Angry

Kata: In Flames – Come Clarity



Mä en ihan hirveesti kuuntele musiikkia, josta tulisin varsinaisesti vihaiseksi. Miksi mä sellaista kuuntelisin? Haluun on happy happy happy, ja ennemmin fiilistellä musiikkia. Joskus musiikkiin on tosin "semisti kiva" myös masistella, mutta vihaiseksi en halua tulla! Enkä liitä mitään biisiä mihinkään tapahtuneeseen, josta suuttuisin. En oo tällaiseen touhuun tarpeeksi pitkävihainen :D En siis kyennyt keksimään mitään biisiä, josta nousisi vihan tunteet pintaan. Epäonnistuin! Tää biisi on ehkä lähinnä aiheuttaa jonkinlaista suuttumuksen tunnetta, mutta ei siltikään. Jotakin erilaista fiilistelyä tähän liitän, mutta en osaa tunnistaa/määritellä sitä tunnetta. Onko tää edes mahdollista, ettei mikään biisi herätä varsinaista vihaa? Tai edes sitä kevyempää suuttumusta?

Tää on ehkä outoa, mutta mä tykkään kehitellä draamaa pääni sisällä kuunnellessani tiettyjä biisejä. Tähän biisiin mulla on oikein hieno draama kehiteltynä. Haha! Ja en muuten usko, että Suvikaan keksii tähän täydellistä biisiä! En vaan osaa kuvitella Suvia vihaisena, ehkä vähän suuttuneena, mutten vihaisena :) Tää olkoon haaste Suville!

Suvi äsken huomautti, että olin tosiaan vähän väärästä näkökulmasta tän kirjoittanut :D Elikä mä kirjotin siitä näkökulmasta, että biisi tekis mut vihaiseksi, en biisistä, jota kuuntelisin vihaisena. Mutta oon niin täynnä kirjoittamista, etten enää tänään pysty enkä kerkee pohtia ja kirjoittaa uusiksi. Kiitos esseiden ja päivyreiden, joiden deadline on huomenna, ja joita oon vääntänyt lähes taukoamatta aamusta asti... Huoh! Mutta kuuntelen varmaankin vihaisena biisejä, joista tulen iloiseksi! :) Ellen sitten halua ryvetä vihan puuskissa. Harvemmin mä niin haluan... :D Vaikka temperamenttisuus onkin osa luonnettani, kiukun puuskat menevät nopeasti ohi.


Suvi: Scorpions - The Good Die Young


Hmhm. Tyhmä aihe :D Kun jos oon vihainen, niin en mä mun mielestä kuuntele mitään tiettyjä biisejä. Tai mulla on varmaan vähän sama kun Katalla, että kuuntelen sitte sellasia biisejä, mitkä tekis iloiseksi. Yritän tässä nyt miettiä millon viimeks oon ollu vihainen ja mitä sillon kuuntelin, mut ei tuu mieleen mistä asiasta ja milloin olisin viimeksi ollut vihainen. Viha on mun mielestä aika vahva tunne joka ei ainakaan mulle tuu kovin helposti. Paitsi yhdestä pellemaikasta tulee erittäin helposti tämä tunne stna :D

Valitsin tähän nyt biisin, jota voisin kuvitella kuuntelevani vihasena. Ei oo kyllä mikään iloisin biisi. Kun siis mietin tossa ylempänä et jos oon vihanen ni kuuntelisinko sit ilosempia biisejä.. En tiedä. Mutta joskushan sitä haluaa kuunnella biisejä, jotka sopii siihen nykyiseen tunnetilaan, esim. surullisena surullisia biisejä ja vihasena vihaisia (XD) biisejä.. Että jos oon vihainen niin tää biisi vois ehkäpä sopia siihen tunnetilaan kuunneltavaksi.

Et hahaa ONNISTUIN haasteessa!! :D Vai onnistuinko?

- Kata & Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti