keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Joulukalenteri: 19. luukku


19. A Song To Play At My Wedding

Kata: Keel - Because The Night


Jos olisin päätynyt J:n kanssa naimisiin niin tää olis ihan satavarmasti soinut meiän häissä! Ihan takuuvarmasti :D Muttamutta nyt on vähän paha sanoa mikä sois, koska oon sinkku.

Mun häissä on soitava joku biisi, joka liittyy muhun ja mun kumppaniin. Biisi, joka olis se meiän biisi :) Joten nyt on paha sanoa mitään biisiä mun häihin, koska mulla ei ole miestä eikä siten biisiä, joka liittyis muhun ja mun olemattomaan mieheen :D Mutta tällä logiikalla se mun häihin määräytyisi. Biisi, joka merkkaisi eniten meille, toisi hymyn huulille ja kyyneleet silmiin.

Suvi: Gotthard - What I Like



Kolmas kerta putkeen tää on jo Gotthardia. Voi pelleys oon aika monipuolinen. Huomenna ei tuu Gotthardia sitte! Tarkottaaks toi että häävalssin aikana soiva musiikki, vai vaan muuten vaan omissa häissä soiva? Tai siis eiks häävalssin aikana soi yleensä just joku valssimusiikki? Nojoo ehkä riippuu ihan häistä. :D 

Mut valitsin tän, koska tän toivoisin soivan mun häissä, kun menisin nykyisen poikaystävän kanssa naimisiin joskus vuonna nakki. Molemmat pidetään tästä biisistä paljon ja biisi muistuttaa mua ainakin meistä. Oon myös saanu viestitse näitä lyriikoita hihii :) Myös haluisin meidän Langkawibiisin soivan häissä! Dire Straits - Money For Nothing (oli jossain aikasemmassa luukussa tosta enemmän) :D Mikäköhän on Bangkokbiisi sit maaliskuussa :D

5 luukkua enää! IIK! Ihanaa..

- Kata & Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti