keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Joulukalenteri: 5. luukku

5. A Song That Reminds Me Of Someone

Kata: Scorpions - Love Will Keep Us Alive


Tähän pitää mun mielestä valita biisi, joka muistuttaa jostakusta, jonka kanssa ei pahemmin enää ole tekemisissä. Siksi valitsin tän biisin. Harvoin näin vahvasti yhdistää biisiä henkilöön, josta on niinkin monta vuotta. Oi voi. En kestä :D Oon nolo. Kun vaan ajattelenkin, mitä mä silloin kelasin ja tein... Olin romantikko? Eihän siinä ole mitään ihmeellistä tai mitään, mistä pitäisi nolostua? Mutta kun mun silloinen käyttäytyminenkin... Läpinäkyvää. Yhyy! No tulee niitä kivojakin hetkiä onneksi mieleen :) Ei vaan päällimmäisenä... Siis tosta biisistä, meinaan. Ihmisestä tulee iha mukavia muistoja mieleen, mutta toi biisi vaan sijoittuu siihen noloon ajankohtaan :D Mutta onhan toi nätti biisi.


Suvi: Whitesnake - Here I Go Again


Valitsin nyt sitte taas ekan biisin, mikä tuli mieleen. Tää biisi muistuttaa mua nykyään aina mun äidistä. Hihi :D Kummatkin tykätään paljon Whitesnakesta ja meillä on muutenkin suhteellisen yhtenevä musiikkimaku. Tää biisi varsinkin muistuttaa, koska äiti pastes tästä lyriikoita kerran Facebookkiin synttäreinään. Ei sen kummosempaa tai syvällisempää, biisi vaan muistuttaa mua nykyään äidistä, koska se tykkää paljon tästä biisistä. :)

Hohoo ja seuraava luukku on... ENPÄS KERRO huomennahan sen näkee!! :D

- Kata & Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti