torstai 13. joulukuuta 2012

Pikkujouluilua

Suvi:

Tänään oli töissä meidän IT-yksikön pikkujoulut. Oli huisin hauskaa! Yksikössä on jo muodostunut tavaksi, että vuorotellen joka vuosi joku valitsee elokuvan ja se katsotaan yhdessä ja syödään kaikkien tuomia safkoja. Nyt ne nakitti tän leffan valikoimisen mulle, kun oon uusin siellä yksikössä ja tammikuussa muutenkin jo lähdössä pois takaisin koulun penkille. Meiän yksikön omat pikkujoulut on ollut mun käsittääkseni yleensä enemmän sellaiset rennot hengailupikkujoulut jotka aloitetaan yleensä jo päivällä/iltapäivällä, kun taas koko viraston pikkujoulut on kunnon bailupikkujoulut jossa dokataan kunnolla.

kuva weheartit

Mulle kerrottiin, että yleensä joka vuosi on erikseen sovittu, mitä ruokia jokainen tuo pöytään, mutta tänä vuonna oltiin riskaabeleja ja ei sovittu mitään. :D Jokainen toi mitä ikinä halusi. Oli kyllä hyvät antimet ja silti tosi paljon erilaisia ruokia ja naposteltavia. Glögiä, pipareita, juustoja, joulutorttuja, hedelmiä, leipiä, varrasleipää ja leipien päälle vielä erilaisia mössöjä (sikahyviä mössöjä).... Ja mä toin karkkia. :D Omaperäistä. Oon vieläkin ihan täynnä siitä syömisestä.

kuva weheartit

Leffaa mä mietiskelin aika kauan. :D Katakin oli ihan käkäkäkä kun mietin sitä tosi hartaasti. Päädyin Kauheaan Kankkuseen. Kaikki tykkäs ja sano et oli hyvä valinta! Jesssss I succeeded! Ja yli puolet ei ollut edes nähnyt kyseistä leffaa, että siltä puolinkin valinta onnistu hyvin. Oli kyllä vaikeeta valita leffa mistä kaikki tykkäisi ja mitä mahdollisimman moni ei olisi nähnyt. Mutta loppujenlopuksi oli kivat pikkujoulut, ja tuli kyllä pieni joulufiiliskin tähän illalle silleen kivasti kun jäi niin kiva fiilis, voisin keitellä glögiä ja kuunnella söpöjä joululauluja ja katella jouluisia kuvia netistä ja laittaa tähän postaukseen muutaman kivan joulukuvankin koristeeksi. :D

Tosiaan viime viikonloppuna hehkutin että oon lähössä kartinkii ajamaan. Noh melkein heti postauksen julkaisemisen jälkeen se reissu sitten peruuntui. Höh. Noh viikonlopusta tuli jokatapauksessa kiva. :) Oltiin poikaystävän talonyhtiön pikkujouluissa. Illasta tuli aika känninen ja päädyttiin pienessä porukassa Mustaan Härkään. Illan teemana oli selkeesti shotit, pöytään yks tilas kaks tarjotinta täynnä shotteja. :D Sieltä sitten jatkoille Kallioon pelaamaan juomapeliä. Oli kiva ilta ja yö. Seuraavana aamuna mulla oli yllättävän hyvä olo, mitä ihmettelin paljon. Jaksoi jopa mennä kaupungille pyörimään jouluostoksien merkeissä. Tosin mukaan lähti vain rannekoru itelleni.

Viime viikonlopun pikkujoulujen ja baari-illan asu. Joo aika rento, en ollut varautunut meininkeihin! :D

Näyttääpäs mun hiukset punaisilta tossa kuvassa.Totun näihin mun hiuksiin ja väriin niin nopeesti, niin nää ei tunnu omiin silmiin enää edes kovinkaan punaisilta.. Pitäis varmaan ostaa sellaista värjäävää shampoota punaisille hiuksille, jos se auttais ylläpitämään tätä väriä kauemmin.

Viime sunnuntain rannekoruostos Bik Bokista:






Toi rannekoru kaipaisi vähän lisää kultasta korua kaveriksi tohon viereen. Tänään saapui mun ja Katan yksi korutilaus, siitä oma postauksensa sitten myöhemmin. Myös eilen meiltä lähti tilaus Nellylle, josta löysin muutaman kivan kaverin tolle rannekorulle. :)

Glögiä keittelemään hipsin tästä nyt. :) Joulu on kiva, odotan!

- Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti