perjantai 18. tammikuuta 2013

And the bands played on

Kata:

Moro!

Tiiättekö sen fiiliksen, kun kaikkee kivaa on tiedossa ja sitten on ihan täpinöissään, kun vaan ajatteleekin niitä? Mulla on nyt sellanen fiilis ja on tosi vaikeeta pysyä aloillaan :D Iiiihana fiilis! Kivojen tulevien tapahtumien ajattelu on ihan hyvä kikka duunissakin, jos ei muuten hymyilytä asiakkaita palvellessa :D Elikä huomisen duunipäivän jaksaa helposti kun ajattelee kaikkee siistii tulevaa, kuten sitä että CRASHDÏET vihdoinkin tulee taas Suomeen!!!! Niin siistii, en kestä :D
(Suvi tuli äsken kiljahtaen kertomaan tämän ilouutisen, en tiedä milloin viimeksi olisin kuullu Suvin kiljahtelevan. Toltako mä aina kuulostan?? :D)

Monia kivoja tapahtumia tulossa! Ja yksi asia, jota oon alkanut odottelemaan, on kesä ja festarit (hyvä tässä tammikuussa jo :D)! Tossa vkl:na kipeillessäni siivosin vaatekaappini ja inostuin kesästä katellessani kaikkii mun kivoja kesäkledjuja :) Muutamasta tuoreesta tapauksesta otatin kuvankin.

Paita helvetin siistillä niittikuviolla, Cubus n. 8e?
Kesäinen hapsusulkatoppi, Nelly 8e

Kuvaan eksyi uusi käärmekuosinen niitticlutchinikin, Nelly reilu 10e
Pääkallotoppi huih! Huimat 4e H&M 

Onneksi kaikkee kivaa tapahtuu jo pitkin kevättä niin jaksaa kesääkin odotella :) En osaa kaikkea tähän eritellä, mutta ainaskin pian koittaa mysteeriviikonloppu (Suvin poikaystävä on jotain kehitellyt mutta en tiedä siitä mitään :D), Tallinnan reissu, keikkoja, viikonloppureissu Lammin biologiselle asemalle, sitsejä, Ahvis (biologien linturalli Ahvenanmaalla), hyviä leffoja joita haluun nähä jne. :)

Muutenkin kaikki on nyt niin kohillaan. Oon jo semiterve eli kohta pääsee urheilemaan ihan huolella!! Opiskelukin maistuu, koska sitä ei ole liikaa (kerrankin!). Pystyy "iloitakin" kursseista, kun tietää ettei ole tappoaikatalua niiden suhteen. Oon innoissani esim. tänään alkaneesta ruotsin kurssista :D Jännä, että oon valittanu liiasta opiskelusta, vaikka itse määrään täysvaltaisesti mun opiskelumäärän ja tahdin, jolla opiskelen :D Ei vaan ikinä raaski jättää mitään pois ja kivoja ylimääräisiä kursseja löytyy aina. Mutta nyt pitää ottaa kevyemmin niin pystyy kurssit suorittamaan kunniallakin :D Kerkeen tienata rahaakin, kun lukujärjestys ei ole aivan täynnä. Ehkä onnistun siinä, etten ole tänä keväänä ihan stressipyllynä :) Ja jos kerkeen tienata tarpeeksi rahaa, Losin reissun lisäksi voisi onnistua reissu Sweden Rockiinkin!! Iik en kyllä uskalla vielä ajatella niin, koska a) mulla ei ole nytkään liikaa rahaa b) ne reissut olis ihan peräkkäin tossa loppukeväällä/alkukesästä, ja rahaa pitäis jäädä kesällekin... :D


Hauskaa viikonloppua!

- Kata

2 kommenttia: