torstai 3. tammikuuta 2013

Asos-tilaus

Kata:

Iiihana Uusi Vuosi takana, mutta siitä enemmän Suvin ja mun yhteisesti tekemässä postauksessa. Meillä on vähän ongelmana näiden yhteispostauksien jääminen... :D Mutta kun Suvi on aina päivisin töissä ja mä oon häipynyt illaksi aina johonkin. Tänäänkin taidan lähteä himasta juuri kun Suvi tulee... Hehe. Mun aikomuksena on mennä Kaislaan näkemään bilsakavereita jei! :)

Eikä nyt kun oikein mietin niin oon huomen iltanakin varattu, kun Suvi tulee duunista, ja viikonloppu menee mulla töissä. Jännä, miten kämppiksille ei löydy yhteistä aikaa!

Tein tossa melkein kolme viikkoa sitten tilauksen Asokselta, ja eilen posteljooni sitten toi paketin mulle. Olin jo vähän huolissani paketistani, mutta tilaus vaan sattui näiden kaiken maailman pyhien päälle. Tuli "muutama" koru tilattua. Kaikki lähti viattomasti siitä, että se mun kultainen pyramidiniittikoru meni rikki (tuunasin niillä niiteillä myöhemmin mun farkkuliivin), ja oli tarve saada uusi. Eksyin sitten kattelemaan muitakin koruja... Hups. Mutta ei onneksi ollut niin pahanhintaisia, noin kympin luokkaa kaikki korut. Sori "kivasta" keinovalaistuksesta.

Iiih, ihan kuin olisi joulupaketteja ruvennut avaamaan!

Ihan ykkönen, that rocks
Vasemmanpuoleinen oli se, jota alunperin etsiskelin :D
Nää yllätti! Ovat ihan huiput
Siinä saalis kokonaisuudessaan! Rannekorujen lisäksi ostin niittikorvikset. Kaikki korut yllätti positiivisesti, tai ainakin vähintäänkin oli sitä, mitä odotinkin :) Tai okei, toi tuplapyramidi-rivinen ranneke ei ehkä ollut niin kullanvärinen kuin odotin. En tiedä, onko se kultainen vai hopeinen... :D Vaaleankultainen?


Sitten myös palautin vanhasta tilauksesta jotakin. Palauttaminen on sinänsä musta ihan simppeliä, mutta aina jotakin ongelmia tulee vastaan... :D Tällä kertaa puuttui alkuperäinen pakkauspussi. Onneksi Suvi on luova, ja ehdotti jätesäkkiä. Jep :D


Ihan kiitettävä lopputulos?

Voi voi, alkaa taas tulee morkkis kaikesta ostamisesta. Eilen paitsi sain tilauksen, menin myös kaupungille näkee kaveria, joka halusi shoppailla ja mites kävikään... No joo, kaikki oli alelöytöjä ja muutenkin hyviä ostoksia. Paitsi yksi ostos saattoi olla outo. Tein nimittäin jotakin mitä en ole ikinä ennen tehnyt: ostin saman paidan kahtena :D Heti kun puin sen päälleni, olin ihan että en haluu sen ikinä kuluvan käytössä ja haluun pitää sitä päällä kuitenkin all the time. Onneksi oli edullisen hintainen! Se on aika basic leopardikuosinen 3/4-hihainen paita, mutta se leopardikuvio oli ihan täydellinen ja se tuntu niin hyvältä päällä! Harmi, ettei mulla ole kuvaa siitä! Lupaan, että tulee myöhemmin, koska aion pitää niitä paitoja vuorokkaisina päivinä seuraavat päivät :D

Ja yksi juttu vielä ennen kuin starttaan tän päivän kunnolla käyntiin. Mistä lähtien mäkkien hinnat on tyyliin kaksinkertaistunut?? :D Ehkä viime mäkkikerrasta on liian kauan, mutta kun viimeksi ostin sundaen, se maksoi euron, ja nyt se maksoi 1,80 e! Ihmettelen vaan :D Ehkä viime kerrasta tosiaan on vuosia tai jotain.

Nam. Pehmis on niin törkeen hyvää.

Jiiihaaaa, nyt haluun olla tehokas ja ruveta tekemään jotain hyödyllistä ennen illan bilsamiittiä! Voisin esim. yrittää lukea ton Kärpästen Herran, että pääsisin siitäkin kirjasta eroon. Ensimmäinen kirja, jota en varsinaisesti jaksais lukee. Mulla on ollut toi lainassa jostain alkusyksystä. Sain ihme tarpeen lukea jonkun klassikkokirjan pitkästä aikaan. Yleensä ne on hyviä. Ei toikaan nyt huono ole, mutta ei todellakaan mulle tehty. Ei koukuta sitten millään. Voisin kuvitella, että esimerkiksi J vois tykkääkin tosta. En osaa ihan selittää miksi. Ainakin sen takia, koska tossa kirjassa on pelkästään pikkupoikia ja koko teos käsittelee niiden välisiä hierarkiasuhteita. Ehkä pojat osaa samaistua paremmin... Jep, tää on sitä mun "hyödyllistä" tekemistä :D En halua luovuttaa ton suhteen!!

- Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti