sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Ensimmäinen arskapäivä

Kata:

Heissan!
Oliko edes upea sää tänään!? Ihana aurinko. Sitten sen piti mennä pilveen. No saipahan pari tuntia siitäkin nauttia :) Nyt alkanee tää talvenpuolisko, joka on aurinkoinen ja kirkas. Se parempi puolisko :) Harmi vaan, että tähän kylmyyteen on jo tympiintynyt, ja siksi odotan jo kevättä! En kyllä haluu, että kevät ihan heti tulee, koska en oo tehnyt vielä mitään talvista, kuten lasketellut, hiihtänyt, luistellut, laskenut pulkalla mäkeä jne. Oliskohan nyt jo aika :D



Oli muutes ensimmäinen päivä tänä vuonna, kun pidin arskoja! Mun pilottireiskat on ihan mun favouritit. En muita laseja käytäkään kuin pilottimallisia. Itseasiassa kun mietin niin aurinkolasit on ihan mun suosikkiasuste ylipäätänsä. Pidän niitä aina, kun vaan "voi" eli koko kevään, kesän, syksyn ja tällaisina aurinkoisina talvipäivinäkin. Tuntu niin hyvältä pistää päähän pitkästä aikaan haha :D Nyt niitä voi alkaa taas kanniskella laukussa mukana :)

Tonne mä niiiin vien Suvin. Ainoa "luonnontieteellinen" museo, jossa en oo Suvia vielä käyttänyt! Vaikka asutaan tässä ihan naapurissa... :D

Tekis mieli hankkia taas peilipilotit täksi vuodeksi. Viime kesän olin ilman peililinssisiä pilotteja, kun olin aikaisempana kesänä rikkonut edelliset ;( Mikäköhän siinä on, että festareilla aina tuhoutuu/katoaa jotakin... Viime kesänäkin mun yhet pilotit varastettiin (iPhonen lisäksi), ja mun mielestä Suviltakin on kadonnut arskat joillakin festareilla :D Suvi on kyllä ihan oma tapauksensa näiden aurinkolasien suhteen... Se on kadottanut/rikkonut varmaan tusinan arskoja yhteensä. Tuntuu et se on aina ostamassa uusia "kun edelliset on hajonnut" :D Kunnon halpisaurinkolasinoidankehään se oli ajautunut, kunnes se osti mun isän optikkoliikkeestä Ray banit. Ei paree rikkoo niitä! Ne ei kyllä hajoakaan kerran tippuessaan maahan. Ja niiden päälle ehkä varookin istumasta kun eivät ole ihan rihkamaa :)

Piru? Enkeli? Piruenkeli?

Ihana koko tämä sunnuntaipäivä. En muista, milloin en olisi sunnuntaina ollut töissä/darrassa/kiireinen. Pääsin pitkästä aikaan sunnuntain makuun tai ainakin tämä päivä tuntui todella sunnuntailta :D Nukuin pitkään, ulkoilin, tein pieniä hyödyllisiä juttuja ja sitten vielä menin näkemään rakasta ystävääni GG:tä, joka oli palannut useamman viikon Kambodzan reissultaan :) Ja sitten mentiin GG:n kanssa jumppaan ja kuoltiin sinne yhdessä. Ihan kamalaa, kun kunto on päässyt rapistumaan näin :D En kai mä nyt niiin kauaa kipeänä ollut...

Jea huomenna maanantai eikä edes masenna!
(Uuu tää oli meiän 69. postaus. Okei ehkä nyt on aika painua nukkumaan....)

- Kata


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti