torstai 24. tammikuuta 2013

Labra is over

Kata:

Moro!
Tulin justiinsa kotiin labrakurssin tentistä. Ärsytti jo valmiiksi kotiin tullessani (typerä tentti) ja kun äsken tulin kotiin ja kurkotin jääkaapille ottamaan tenttibisseä, mulla ei ollut ainuttakaan. Nyt ärsyttää tuplasti. No tänä iltana onneksi tulee olemaan hauskaa niin unohdan typerät tentit (joiden typeryys johtuu mun laiskasta lukemisesta).
Mutta siis, tänään mennään Suvin kanssa nimittäin safkaa muutaman vanhan korisjengiläisen kanssa :) Hauskaa!

Mä oon oikeesti tehokas vaan silloin, kun mulla on ylitsepääsemättömän paljon hommaa! Miksi pitää olla näin :D Jotenkin nyt oon nautiskellut kaikista vapaailloista, kun ei oo ollu mitään pakkoa olla kirjastossa sulkemiseen asti. Mun päätökset opiskella ei pidä ellei niiden oo ihan pakko :D Kuten tossa maanantaina olin päättänyt, että opiskelen oikein kunnolla vielä labran jälkeen ja sitten kun J ehdotti leffailtaa, en epäröinyt hetkeäkään... Missä on mun itsekuri!??


Syötiin pitaleipiä ja katottiin Hair! Olin jo useamman vuoden halunnut nähä ton. Kun leffaa oli mennyt vasta pari minuuttia, totesin että hetkonen, tää on kyllä jo nähty. "Ai oliko tää leffa se paljon puhuttu Hair!?" Hups. Yllättävän usein mulle käy niin, että haluun nähä jonkun leffan mutta sitten oon kuitenkin jo nähnyt sen. Hmmm. Pitäis ehkä ottaa aina selville mitä leffaa onkaan nyt kattomassa... :D

Jälkkärinä pikkunen vanukas
Jälkkärijuomat

Sitten vähän labrafiilistely-kuvia! Miks mulla on (ihan vaan hiukan) haikea olo, kun toi labra on nyt ohi... Todella kummallista :D Jotenkin tällä kertaa oli kiva päästä tekemään kaikkea. Paljon rennompi labra kuin kaikki edelliset! Ei edes vituttanut jos pieleen meni jokin :D

Meiän yliopistossa näytteet haihdutetaan pinkillä minihiustenkuivaajalla... :D
... mikä on todella hidasta, ja siksi kannattaa olla luova!
Kun työ ulkoistetaan, jää aikaa kaikelle muullekin (kuten kertsihengaukselle)!
Ennen kuin työn ulkoistaa, kannattais lukea työohjeet huolellisesti...
... Oli nääs kevyt hattaran tuoksu, kun palattiin kertsiltä labraan :D Meiän hiilihydraatit oli menny karamellisoitumaan! Dääm.

Voi, miten tekiskään mieli tota yhden kuvan Karhua.


Oon muutes ryhtyny käyttämään jo tennareita (arskojen lisäksi). Oonko vähä etuajassa tän kevään suhteen? :D On kyllä niin nättiä tuolla ulkona aina auringon paistaessa. Eikä edes kylmä! Paksun takin alle riittää yksi ohuempikin neule, ja nahkahousutkin on ollut ahkerassa käytössä kun ei ole mitenkään megakylmä :)

Kultaisia niittejä, tykkään! :)

Okei nyt, nyt alan oikeesti lukemaan edes vähän jotain niin voi hyvällä omallatunnolla pitää hauskaa illalla! Jee! :) Mutta tää postaus ei olisi tarpeeksi sekava ilman vikaa irrallista kuvaa:

Kuinka symppis !

- Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti