keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Motorcycle pants

 Kata:


Ekaa kertaa eläissäni terapiashoppailin! Mulla oli aika kurja olo tossa eilen ja ajattelin käydä tsekkaamassa yhtiä housuja Ginasta ennen duuniin menoa. Heti kun sain puettua ne päälleni ja katoin peilistä, piristyin :) Elikä terapiashoppailu toimii! Heh.

Ulkona lenteli hassuja pikkulintuja. Meitä oli kaksi biologia, mutta ei tunnistettu lajia ilman kiikareita.....

Tykkään ihan törkeästi noista housuista. Ihan helvetin hyvä istuvuus, ja ne tuntuu ahh niin mukavilta. Ihan kuin jotain jumppatrikoita päällään pitäisi :) Vetuketjullisten farkkujen kaveriksi sopi mun lempparein rannekoru, vetoketjurannekoru! Ai tykkäänkö mä vai vetoketjuista? :D

Ostin Ginasta myös muutaman tosi vaalean beigen kynsilakan (näkyy kuvan kynsissä). Oon aina vähän arastanut paitsi valkoisia, myös sellaisia "maitomaisen vaaleita" kynsiä. Tajusin ehkä minkä takia! Kun harrastin öljyvärimaalausta (vuosia vuosia sitten), valkoista väriä piti vältellä värien sekoittamis/vaaleentamisyrityksissä, mikä on ihan ymmärrettävää koska silloin väristä tulee melkoisen epäaidon värinen. Ei siis esimerkiksi saanut tehdä vihreästä vaaleanvihreää käyttämällä valkoista. Sitten mua tietty ärsytti kun muut käyttivät valkoista väriä ja "pilasivat työnsä" (xD). Aika kaukaa haettu syy? Mutta nyt en enää arastele käyttää näiden "vamppivärejä", koska tykästyin näihin todella (ainakin kynsilakoissa)!

Voi kuinka ikävöin värien sekoittamista. Osasin tehdä "täydellistä" mustaa. Käytin seitsemää eri valmistuubiväriä siihen. Muut jopa pyysivät mua valmistamaan mustaa väriä heille :) Mulle on jäänyt vähän epäselväksi, miksi valkoista väriä oli valmiina mutta mustaa ei... Kumpikaan ei ole väri. Okei valkoista olis ehkä hiukan hankalahko sekoittaa muista väreistä..... :D

Haha ai niin. Kokeilin ihka ensimmäistä kertaa ikinä google translateria. GG ehdotti, että siitä vois olla apua ruotsin referaatin tekemisessä.


En jostakin kumman syystä ihan vakuuttunut...

- Kata

2 kommenttia: