lauantai 5. tammikuuta 2013

Uusi Vuosi !

Kata:

Oli paras UV aikoihin! Siis ihan oikeesti :D Yleensä jokin homma aina kusee - varsinkin silloin, jos lähtee baariin. Nyt oltiin Suvin poikaystävän luona kotipippaloissa ja oli hirmukivaa! Lisäksi Suvin poikaystävän taloyhtiön kertsillä oli myös uuden vuoden pirskeet. Sinne päädyttiin vuoden vaihtumisen jälkeen ja itse olin siellä 12 h... :D Huppistakeikkaa. Aika mahti kertsi. Miksei meillä ole tollasta! Bilistä pelasin ekaa kertaa elämässäni (kai) ja pelasinkin sitten todella monta kertaa. En muista yhtään miten meni. Paitsi että muistan voittavani ainakin kerran! Joku oli siis muakin enemmän kännissä :D

Heräsin uuden vuoden päivänä vasta, kun oli jo pimeää, varmaan joskus viiden maissa, ja siihen kun äiti soitti. Olin herätessäni vielä kännissä. Muistan kun horjuin suihkussa. Ja hihittelin ittekseni. Puhumiseenkin mun piti vähäsen panostaa. Oi voi :D Pelkäsin, että tulisi darra mutta ei tullut! Olin varmaan jossakin vaiheessa tajunnut ottaa buranan (hyvä minä!). Tilattiin Suvin kanssa pizzat, joita saatiin odotella todella kauan! Hyvä myyntipäivä pizzerioille :D

Kuvamatskua meillä on todella vähän. Lähinnä ennen varsinaista juhlimista otettuja kuvia ja sitten niitä darrakuvia. Ja Suvi oli ottanut jotain rändöm kuvia villasukistaan yms... :D

Suvi..........
Alkudrinkit :)
Sitten matka kohti bailuja!
Suvi:

Oli kyl joo ihan onnistunut uusi vuosi. Yleensä aina on ollut liian kylmä tai ei oo mitään kunnon pläänejä tai on alaikäinen ja aina ollu jotain ongelmia, kuten Katakin tossa ylempänä mainitsi.

Menin töihin normaalia aikaisemmin kuin yleensä, jotta pääsin sitten ajoissa kotiin valmistautumaan iltaa varten. Heräsin jo kuudelta aamulla sillon aattona, ja mietin et olikohan tässä nyt järkeä kun kuitenki valvotaan tosi myöhään. Mutta yllättävän hyvin jaksoin! Uutena vuotena kotibileet on kyllä niin parasta! Ei minnekkään baariin, HYI! Oli tosi kiva nähdä opiskelukavereita ja vanhoja kavereita ja tuttuja ja uusia tuttavuuksia... :) Monipuolista! Jaksoin kyllä tosi hyvin vuoden vaihtumiseen asti, mutta sitte liika känni ja väsymys iski aika pahasti ja olin aika TÖÖT. Vuodenvaihteen jälkeen kun oltiinkin siellä kertsillä, niin olin jo toooosi väsynyt. Ite muistelin, että mulla olis ollu hauskaa siellä ja olisin jutellut ihmisten kanssa paljon, mutta karu totuus olikin että istuskelin vaan penkillä ja möllötin. :D Höh.. :D Kyl mä mun mielestä jotain muutakin tein.

Ilta (tai oikeastaan yö) loppu sit mun osalta aika yhtäkkiä kun tapahtui pieni tilanne siellä kertsillä ja mä painuin sitte nukkumaan kun fiiliskin lopahti. Olin jo sillon niin väsynyt että huhheijjaa, mutta olinkin jo ollut melkein vuorokauden hereillä ja työpäiväkin oli vielä takana. Et mun mielestä jaksoin yllättävän hyvin kuitenkin. :)

Breezer!

Crowmoor!

Dagen efter

Ja kotiin jatkamaan unia
Junalagausta


Seuraavaa vuodenvaihdetta odotellessa :)

-Kata & Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti