lauantai 2. helmikuuta 2013

Fuksiaisia ja nostalgiaa

Suvi:

Hellurei :)

Nyt on helmikuu, jee! Tammikuu meni kyllä hujahduksessa.

Keskiviikkona oli koulun fuksiaiset. Ne on aina tosi hauskat. Ja vielä kaks kertaa vuodessa! Ihan mahtii. Omien fuksiaisten jälkeen olin kolme kertaa tutorina mukana fuksiaisissa, ja nyt sitte vaan random juhlijana. :D Tosin nyt tänä talvena en ollut varma menenkö juhlimaan fuksiaisiin, päätin taas vasta illalla meneväni. Kannatti mennä jälleen kerran. Viime bileidenkin kohalla päätin vasta samana iltana mennä.

Fuksiaispäivänä mulla oli vielä kylläkin iltaluento, joka onneks loppu normaalia aikasemmin. Se vaan vahvisti mun päätöstä lähtee juhlimaan. Ennen luentoa käväsin poikaystävällä ja sain sen räpsäsemään kuvan mun asusta. Toi neule on vaan ihanan rento, vaikka tossa kuvassa näytänkin metrin levyseltä :D Käsien asennosta ja väljästä neuleesta se johtuu hahha. :D En oo ton muotonen oikeesti.

Vyö pöllitty poikaystävältä xD Ostoslistalla ollu jo hetken joku awesome rokkivyö!
Fuksiaisiin NYT!
Katan peili :D Mun huoneeseen ei oikee mahdu omaa..
Haalari päälle piiiiitkästä aikaa. Viimeks... En edes muista. Tajusin kuinka ikävä mulla olikaan haalarissa oloa. Se on niin rentoa ja kunnon opiskelijameininkiä. Parasta

Itse fuksiaisten jatkobileissä oli tosi kivaa ja aika kännistäkin kylläkin. Otin sitten yöllä bileistä taksin ja kömmin poikaystävän kainaloon. Seuraavan päivän elin pizzalla. Ja häpesin mun puhelimessa olevia kuvia mitä olin ottanut itestäni kännissä.

Sit asiasta toiseen. :) Kata sano mulle, että mä oon aika nostalginen ihminen. Tykkään katella vanhoja kuvia aina välillä, ja kun Kata sano mulle olevani nostalginen, olin justiinsa lueskelemassa meidän vanhoja postauksia tässä blogissa. Ja nyt viikonloppuna oon katellut aika paljon mun perheen vanhoja kotivideoita. Kotivideoita löytyy meidän perheestä todella paljon ja oon tosi ilonen, että iskä on jaksanut aina eri tilanteissa raahaa sen videokameran esille ja kuvailla. Ennen meidän kotivideot oli VHS-muodossa, mutta nykyään ne on siirretty jo DVD-muotoon, jotta niitä voisi mahdollisimman pitkään katsella. Kotivideoita löytyy multa pari-kolme DVD-laatikollista. Mäkin haluan tehdä samanlaisia muistoja mun tuleville lapsille. Muistot on todella arvokkaita.

Rauhalliseen viikonloppuun kuuluu tietenkin valkkari ;)
Kotona olen viettämässä ihanan rauhallista viikonloppua. Ei oo kiire minnekkään, voi vaan olla. Ihana tunne. Ollaan poikaystävän kanssa tehty ruokaa, katseltu telkkaria ja fiilistelty mun kotivideoita. Ja tietenkin juotu valkkaria. Nyt ajateltiin tehdä thairuokaa, katotaan kirjasta joku sopiva resepti ja ruvetaan kokkailemaan. Käydään varmaan ostamassa vielä lisää valkkaria.

- Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti