keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Grumpy cat!

 Kata:


Tonne pulahdin lauantai-iltana useampaan otteeseen! Oli tosi hauskaa ja oon aika ylpee itestäni, mutta olisi ehkä kannattanu aloittaa tämä avantoharrastukseni vähän varovaisemmin... Sillä nyt on kurkku vähän kipeä ja pelkään että tuun enemmänkin kipeäksi :( Taas! En hitto vie suostu tähän. Okei, ehkä avannon lisäksi asiaan vaikutti se, että kuuntelin metsässä alasti/pyyhe päällä lehtopöllön ääniä... Vastustuskykykin varmaan parhaimmillaan kännissä. No hauskaa anyway oli :)


Eilen menin GG:lle hoitoon (tai näin mä sen ajattelin, GG halus vaan seuraa) ja saunottiin ja juotiin teetä :) Oli kyllä kivaa yökyläillä pitkästä aikaa! Ja varsinkin saunoa (siitä nyt ei ole niin pitkä aika :D). Tehtiin kaiken maailman naamiot naamaan ja tukkaan. Mä nauroin GG:n oudoille tuotteille ja tavaroille. Sillä oli esimerkiksi mustaa suihkusaippuaa, jossa oli puunlehti sisällä. Musta tää oli vähän kummaa. Hammastahnaa etsin pienen ikuisuuden kun oletin sen olevan jotain jännää kamaa kanssa. Se sentään olikin ihan peruspepsodentiä :D Koitimme katsoa The Walkin Dead:iä, mutta GG ei pystynyt katsomaan kuin vain ekat 4,5 min pilottijaksosta. Pitää hiostaa Suvia katsomaan kyseistä sarjaa mun kanssa. En siis todellakaan katso yksin :D

GG oli ihana, kun kysyi mua muuttamaan luoksensa vähäksi aikaan. Sillai joo, mäpä tästä sanonkin Suville "Mä lähden nyt GG:lle - en tiedä milloin palaan. Pidä kämppä pystyssä!" :D

Kuinka symppis Buddha! Me wants!
Otin kuvan GG:n ihanista lasinalusista ja tämänhetkisistä kynsistäni :D

Sain tietää vasta muutama päivä sitten sanan "meemi" merkityksen, ja nyt on hauskaa kun voin kertoa ihmisille meemistä, joka on mun mielestä vaan niin helvetin hauska :D Grumpy cat! En kestä :D



Henkilökohtainen suosikkini!

Onko mitään parempaa! Siis en vaan kestä tota kissaa :D Nauran nytkin noille niin lujaa, että kurkkuun sattuu entistä enemmän :D Ei elämä ton kissan kanssa. Onko toi jokin kissarotu vai? Miks se näyttää tolta :D




Tää aamu yhtäkkiä muuttukin ihan hyväksi :D Nyt laitokselle!
Ja ai niin! Illalla tulee meiltä pitkästä aikaa yhteispostausta!

- Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti