sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Kirppistelyä

Kata:

Helou!

Heräsin aamulla aikasin Jäähallin kirpparille! Oli kyllä ihanaa käydä kiertelemässä kirpputoria piiiitkästä aikaa. Oon aika kova kirppistelijä, varsinkin kesällä. Kesäisin käyn viikoittain katsastamassa eri kirppiksiä. Talvisin tää touhu jää vähän vähemmälle, kun on vähemmän vapaata aikaa ja jotenkin ei inspaa herää pimeään aikaan ja kerrospukeutua kirpparille vain läkähtyäkseen. Ja sitä paitsi ulkokirppikset on mun suosikkeja :) Yksi kesän parhaista aktiviteeteistä on lähteä Hietsun kirpparille kauniina aurinkoisena aamuna ja tähystellä ceedeitä siinä ihanassa kevyessä mereisessä tuulessa samalla kun lokit rääkyvät. Ja aamiaisbuffet on ihana nauttia Ekbergillä juuri ennen kirppistelyä :)

Ostan kirppareilta kaikkea ihan laidasta laitaan, mutta pääosin cd-levyjä tähystelen. Mulla on huoneessa aikamoinen määrä ceedeitä, ja niistä tosiaan suuri osa on kotoisin kirppareilta. Tänään ei ihme ja kumma tullu napattua ceedeitä mukaan, mutta sen sijaan ostin kaikenlaista muuta!


Hahah, ja puin päälleni ekaa kertaa tänä vuonna nahkarotsin! Voi kuinka onnellinen olo voi ollakaan nahkatakin kanssa. Tuo hapsulaukku on muutes uusi. Menin tostaina töihin melkein tunnin etuajassa vahingossa ja kun keskustassa olin, käväsin Ginassa kun en muutakaan keksinyt :D

Hapsuista tuli mieleen, että näin tänään kirpparilla ihan ylihienon nahkaisen hapsuliivin. Siinä oli kotkakin ja kaikki. Meinasin ostaa sen mutta oli hiukan roteva mulle, miesten nahkaliivi kun oli :D

Ja niitä ostoksia!


Valmiiksi tuunattu farkkuliivi! Hinta 1 euro. Törkeen tyytyväinen olen :) Noi niitit jatkuu mageesti tonne selkäpuolelle asti. Samaisesta pöydästä löysin vielä kaksi ruutupaitaa ja kaksi patchiä, joilla aion lisätuunata tuota farkkuliiviä ;)

Graveyard ja Mercyful Fate

Toi ylempi ruutupaita on ohkasempaa matskuu, ja mä harkitsen että leikkaisin siitä hihat ja tuunaisin hiukan niiteillä... 50 snt! Alempi farkkupaita tais olla euron ja se on taas aika paksua materiaalia. Mulla itseasiassa on aika identtinen jo entuudestaan, mutta siinä on vähän sinistäkin mukana. Tää kirppislöytö on ehkä vähän kivempi ku on pelkästään musta-punainen :)


Tää limen värinen huppari on ihanan iso ja rento ja samalla kevyt. Just täydellinen juoksulenkeille keväälle tai sitten salille / jumppien alkulämmittelyyn :)

Ja sitten viimeinen ja paras löytö!


Biancon kumisaappaat! Nää makso 28e mutta on täysin käyttämättömät. Nää saappaat on ihan mun näköset ja älyttömän hyvät jalassa. Oon jo jonkin aikaan etsiskelly vähän siistempiä kumisaappaita kaupunkikäyttöön, joten aika sopivasti osuivat nämä kohdalleni :) Nyt on muutamat kumpparit maastoon ja nämä yhdet kaupunkikäyttöön!

Nyt kerkeen teho-opiskella pari tuntia ennen duuniin lähtöä. Stressaa kyllä ihan älyttömästi kaikki deadlinet. Onneksi Suvi nukkuu (yhä!?) niin ehkä onnistunkin tässä opiskeluaikeissani. No ei vaineskaan, Suvi ei mua häiritse ollenkaan, itse alan vaan sortumaan opiskeluissani jos Suvi on katsomassa töllöö tai hääräämässä jotakin.

Suvi oli eilen ihana, kun yritti vastata kysymyksiini esseetä kirjoittaessani. Kysyin, onko suomen kielessä sellaista sanaa kuin kuunkierto (joo mulla alkaa menee jo ihan sekaisin, mitä kaikkee englannin kielen sanoja voikaan suomentaa eli mitä on myös suomeksi... tuntuu, että mun essee on täynnä kuusyklejä, pre-laying periodeja yms. vaikka haluisin mahdollisimman suomeksi kirjoittaa), ja no Suvi sano, että ihan ymmärrettävä sana se on (xD). Sitten kysyin, onko se yhteen vai ei (taas liika englannin lukeminen sumentanut aivoni...), ja se alko pohtimaan sopiiko adjektiivi sanojen väliin. Aaaaaww!

"Kokeile voiko sanoa 'kuun vihreä kierto'! Jos se menee siihen väliin niin sitten kyseessä on yhdyssana. Eiku silloin se ei oo yhdyssana. Eikä hä miten päin se menee. Mä en muista tota sääntöä! Mut tollai kokeilemalla sen tietää."

Suvi ♥ Aina valmiina auttamaan!

Ja ainiin! Ilahduin kovin, kun Suvi eilen sanoi haluavansa mennä kirppikselle joku päivä!!

- Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti