torstai 21. helmikuuta 2013

Lumilautailu ♥

Suvi:

Terve!

Pääsin tiistaina pitkästä aikaa lumilautailemaan! Ihan mahtavaa. Parasta. Parin vuoden tauko ollut lautailusta, joten paloin halusta päästä takasin rinteeseen. Vähän myös pelotti, että osaanko enää. No kyllä osasin! Eka laskukin meni jo tosi varmasti, ihan kun en olisi mitään parin vuoden taukoja nähnytkään. Kerran kun sen oppii, niin eipä se taito sieltä kovin helposti katoa. :)


Kävin siis iskän kanssa Messilässä laskemassa. Rinteet on kivoja ja laskettelukeskus suhteellisen lähellä, Lahdessa. Nopeesti sinne autolla ajelee. Alkoi kyllä tekee mieli lähteä "kunnon" rinteisiin pohjoiseen. Iskäkin puhui paljon Ylläksestä ja kuinka ne rinteet on tosi hyviä. Meillä oli aikoinaan aina koulun hiihtolomaviikolla tapana lähteä viikoksi Lappiin laskettelemaan. Se oli tosi kivaa ja varsinkin, kun ajettiin autolla aina sinne. Kunnon reissumeininkiä. Viimesin hiitolomareissu oli vuonna 2008 Leville, eli siitäkin on vierähtänyt jo vuosia.


Oli aivan ihana sää! Aurinko paistoi ja pakkasta oli 4-5 astetta, eli täydellinen laskettelusää. Varauduin siihen, että jalat väsähtää jo muutaman laskun jälkeen, mutta hyvin ne jakso. Seuraavana päivänä tosin pohkeet oli jumissa. Ne on kyllä vieläkin..

Muisteltiin iskän kanssa meidän laskettelureissuja ja mun ja siskon tyhmyyksiä ja kömpelyyksiä. Naurettiin sille, kuinka pienenä mä vedin Serenassa kunnon syöksylaskun isoon monttuun ja suoraan puuta päin. Muisteltiin, kuinka ollaan käyty niin monessa laskettelukeskuksessa ympäri Suomen. Naurettiin tilanteelle, kun minä ja sisko hölmöiltiin ankkurihississä ja toinen kaatui ja kuinka toinen jäi räkättämään toiselle kunnes itekin kaatui.


Oi että oli ikävä lautailua. Enää en aio pitää mitään taukoja, talveen kuuluu laskettelu! Mulle ainakin. :) Huomenna uusiks siskon ja iskän kanssa, suuntana ehkä Himos!

Jes, eka rekisteröitynyt lukija! Awesome ♥

- Suvi

6 kommenttia:

  1. Heii mä haluun et me järkätään reissu Alpeille! Kelaa kui awesome se olis kaveriporukalla!! Kallista ehkä tosin :D mutta voi että olis siistii. Mä oon niin messissä!

    - Kata

    VastaaPoista
  2. Oikeesti!! Mä halkeen jo ajatuksesta!

    VastaaPoista
  3. Jostakin syystä muistan ko eilisen ton ankkurihissi jutun :D siinä jos missä on karma ollu pelissä!

    VastaaPoista
  4. HEI mä oon tosiisani!! Jos oon ens kevään Sveitsissä niin tulkaa mun luo hiihtolomalla ;)

    - Kata

    VastaaPoista