maanantai 11. helmikuuta 2013

Monnilla kävi munkki

Suvi:

Heippa!
Jälleen kerran oikein hauska viikonloppu takana. En haluu enää ikinä palaa vuorotyöhön, viikonloput on liian kivoja :D

Mut siis joo, olin pk-seudun ulkopuolella moikkaamassa poikaystävän iskää. Mukana oli myös sisaruksia ja siippoja of course. Lauantaina mentiin ihan ekaksi keilaamaan porukalla. Kaikki tuskaili kun meni niin huonosti. Itellä meni ihan ok. :) Ylpee oon siitä, että voitin yhen kierroksen kokonaan meidän radalla, wuhuu! Ei tapahdu kyllä usein jos oon noiden kanssa keilailee.

Loppupäivä -ja ilta meni sitten kivasti illallisen, saunomisen ja pelailun merkeissä. Oli mukavaa päästä pitkästä aikaa saunomaan ja pelaamaan Rappakaljaa. Rappakalja on kyl tosi hauska peli! Ideana siinä on huijata vastapelaajaa uskomaan jokaisen pelaajan itse keksimää selitystä. Selitettäviä asioita oli mm. sanoja, sanalyhenteitä, elokuvan juonia, henkilöitä yms... Naurettiin paljon. Ja eilen autossa paluumatkalla naurettiin vielä lisää kun muisteltiin eilisiä selityksiä. Yhdessä vaiheessa piti selittää sanalyhenne S.A.Y. Mä laitoin vaan ihan ekan mikä tuli mieleen: "Suomen Aneeminen Yhdistys" :D Kumma kyl et joku usko sen :DD Yksi oli myös kirjoittanut elokuvan juoneksikin jotain että "Kalan nimi oli Monni. Monnilla kävi munkki." Hieno juoni ja silleen :D Tolle naurettiin kyl niin paljon että hahhah. Parasta tossa pelissä nimenomaan on laittaa eka juttu mikä tulee mieleen, niin voi syntyy megahauskoja juttuja.

kuva
Kuvia en räpsässy ollenkaan. Pidin puhelintakin äänettömällä ja poissa ulottuvilta, en halunnu käyttää aikaa sen räpläämiseen. Illalla sisarukset lauleskelivat singstaria ihan onnessaan. Lopulta bissekin loppui kesken. :D Eilen mulla oli hyvä olo, sillä nukuin paljon. Nukuin autossakin.

Maanantai alkoi tosi kivasti: mentiin Katan kanssa käymään kaupungilla. Jumitettiin Ginassa 1½h.. Hups. Löysin muksan korusaaliin.


Tollanen kiva kaulakoru, värikkäät sulkakorvikset sekä pikkupiikkikorvikset. Oon tykästynyt aika paljon nyt sulkakorviksiin, haluun lisää niitä. ;) Kaulakoruja en oo hirveästi lähiaikoina käyttänyt, niin oli kiva pitkästä aikaa ostaa kaulakoru. Ja vähän erilainen kun mitä mulla yleensä ollut. Jee!

Nyt painun bodypumppiin ja sieltä iltaluennolle, heipäheii!

- Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti