torstai 14. maaliskuuta 2013

Adventure!

Kata:

Tykkään tästä säästä!!
Miksei mulla oo arskoja päässä... Kummallista! o.O (kiva hymiö :D)
Asfalttia näkyy!!

Mulla on ollu kunnon missio löytää bikinit. Nyt maaliskuussa... :D Syy ihan vaan siinä, että maaliskuussa ne tulee kauppoihin. Ite oon aiempina vuosina mennyt ostamaan biksui vasta siinä vaiheessa kun niille on tarvetta - eli silloin kun niitä ei enää kaupassa ole. Tai no silloin kun kaupassa on jämät. Viime vuonna olin mun mielestä ajoissa mutta nähtävästi silti myöhässä... Eilen raahasin J-P:n (Annoin J:lle uuden nimen hah) mun mukaan keskustaan tsekkailee bikineitä. Löyty hyviä vaihtoehtoja mutta ei niitä kokoja!?? Mikä ihme siinä on ettei mulle löydy kokoja. Oon vissiin massakokoa :D No mukaan tarttu "nahkakangaskassi" läppärin kantoa varten (mun se ihana reppu ei kestä läppärin painoa ku on alkanut repeytyä jo...) ja toiset vetoketjukoristeelliset housut, tosin harmaana ja muutenkin eri mallisina.


Stars!

Koska olen kärsimätön ihminen ja mun aivan pakko saada kaikki heti nyt, skippasin tänään jumpan ja halusin käydä toisessa Cubuksessa kuin keskustan, ja koska se sijaitsee Myyrmannissa, en halunnut lähteä yksin :D Oli kova työ saada J-P mun mukaan ja selittelin kaikkea, kuinka kiva seikkailu siitä tulee lähteä jonnekin Myyrmäkeen seikkailee jne :D Hoinkin vuorokauden ajan "adventure!" aina vähä joka välissä. Toimi! Ja löyty se Myyrmanni ihan Myyrmäen juna-aseman vierestä, vaikka olin jo valmiina käyttämään iPhonen karttapalvelua kun tepasteltiin junasta pois :D

Adventure was success! Kahdet neonväriset bikinit! Ja löysin rintsikatkin ihan sattumalta, vaikken ikinä onnistu löytämään hyviä rintaliivejä. Löysin Ginasta myös musta-valkoisen leopardi-kuviollisen bandeun, jonka hintalapussa oli S. Kotona sitten huomasin, että siinä bandeun pesuohjelappusen viereisessä lappusessa luki XS... Ei mennyt sitten mitenkään päälle :D Kaupassakin mietin jo S:n ja M:n välillä... Sitten soitin kaikki pääkaupunkiseudun ginat läpi ja kyselin oikeen kokosten perään. Kaikkialta loppunu :( Onneksi nettikaupasta onnisti! Tuli nyt vähän kalliimmaksi ja oli pienoisen vaivan takana mutta kun musta-valko leo on ihan paras

No nyt on mullakin sopivat bikinit Värikästä!

Hauskaa viikonloppua! Nyt ruotsinkielisten Muumien pariin (pitää kerätä "pinnoja" ruotsin mediadagbokiin)! J-P jo tuskailee tossa vieressä... Ja juo lonkeroa ja kattoo ohjelmaa feromoneista. Mikä hoppu sillä siis on?

- Kata


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti