perjantai 8. maaliskuuta 2013

Kevät, missä olet?

Suvi:

Hejsan :)

Saanen esitellä: blogimme 100. postaus. 100! Mitä ihmettä! Mutta jee

Niinpäniin, maaliskuu alkoi ja sen mukana tuli kaamee tuuli mukana. Ihan mälsää! Mulla on tällä viikolla tullu tosi jeah kevätfiilis, ja on tehnyt mieli pukeutua jopa vähän värikkäämmin. Ainakin yhtenä päivänä. Mut missä se kevät on, ulkona vaan tuulee niin kovaa et lennän ilmaan. Not nice. Haluun jo niin paljon päästä pitämään kevyempiä takkeja. Pidin kyl itseasias torstaina mun nahkarotsii, ai että se oli siistii! Nahkatakit on tosi jees :) Pitää ottaa missioks houkutella poikaystävä ostamaan sellanen itelleen, sopis tosi hyvin sille.
Yks päivä painuin luennolle turkooseissa housuissa ja valkosissa consseissa. Kotona olin ihan et "Jee, aurinko, kevät!" Mutta sit astuin ulos niin tuuli ja kylmyys iski päin naamaa. Huoh. Mutta piristi kyllä laittaa pitkästä aikaa jalkaan mun turkoosit farkut. Ja mun uudet ihanat conssit! Vaikka jalkapohjat oli kylmät kun niillä käveli koululle ja takas.

Tällä viikolla olisi pitänyt olla kyllä paljon ahkerampi, ku mitä olin. Tulee varmaan vähän kiire koulutöiden palautuksien kanssa.. Jotenki en jaksa stressaa niistä.. Teen sit ku teen ja jotain :D Viikonloppunaki pari deadlinea jotka voisin esim tehdä! Ja sit pitää ens viikolla saada kaikki hommat tehtyä ennen reissuun lähtöä ja selvitä tentteihin yms yms. Kivaa.

Mutta joo, kuten Kata mainitsikin jo postauksessaan, rakas siskoni teki keskiviikkona visiitin Helsinkiin. Sil oli tylsää, niin kutsuin sen meille hengailemaan. Päivä ja ilta menikin jo sitte juomiseks ja drinkkien teoks, kun Katalla oli bilefiilis aamust lähtien jo. Opiskelijabileet oli sillä tiedossa illalla :D Skippasin iltaluennonkin, mikä voi toki koitua mun kohtaloks sitte ens viikon tentissä.. Mutta siskoa ei nääkkään kovin usein niin tottakai haluun olla sen kaa. ♥ Ja munki on kyl pakko laittaa muutama kuva Nalasta, niin ihana se on!


Uihh söpöläinen :)
Allergiapesäke linnottautuneena mun sohvalla
Ja lopulta nukahtaneena mun sängyllä :) Ei tolle vaan voi sanoa ei.

Härän jälkee koko pikku konkkaronkka tuli meille yöpymään. Se on kyl tosi hauskaa yöpyy porukalla hauskan illan jälkeen samassa paikassa. Voi yhessä sitte hajoilla seuraavana päivänä :) Mä tosin painuin kampaajalle aamupäivällä. 5h unta takana ja naama väsyneenä istahdin kampaajan penkkiin, enkä edes viel tienny mitä haluun tehä mun hiuksille. Jatku sitte punainen linja, jee! Oon tykästyny tähän. Tosin sanoin kampaajalle että saa laittaa aikalailla punaista että tosi punaset hiukset saa kyl tulla. No ei se uskaltanu sitte liian punaseks näitä värjätä. :D

Oikeanpuoleinen rannekoru on uusi. Oli vähän extra-aikaa ennen kampaajaa
niin löysin H&M:stä reilu kolmella eurolla tollasen :) just cool!

Kata sano mulle tossa joskus, että mä voisin kirjottaa mun opiskeluista enemmän ja tarkemmin tänne. En oo pahemmin huudellu niistä sen enempää. En kyl nytkään jaksa :D Mutta tässä vaikka ihan aluks kuva kun keskityn hienosti luennolla räpläämään puhelimella:


Ilman kahvia vaan ei pärjää aamuluennolla. Piste. Hihii!

Enää VIIKKO!! Nii oon lentokoneessa! Ihan mahtavaa! Mä niiiiiiiin haluun päästä lämpimään. En malta odottaa! En oo ikinä käyny Thaimaassa, huhhuh! Nyt pääsen! Bangkok here I comeeeeee! Huutomerkkiraiskaus!!!!1 :D

Nyt viikonlopun viettoon, johon kyl valitettavasti kuuluu kouluhommatkin.. Pitää vielä nyt illalla kattoo yks projektityön raportti et sen vois palauttaa ;( Tulin justiinsa saunasta (oon poikaystävällä nyt), ihanan rentouttavaa.

Viikonloppuja!

- Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti