maanantai 11. maaliskuuta 2013

Monday, monday

Kata:

Hello!
Tein äsken and that's who I am -postausta ja ei hitto että siitä tuli jännä fiilis. En tiiä osaanko selittää, mutta sellainen selkeä olo. Hah, ehkä nyt selvisi mullekin kuka oon. Mutta sellainen postaus meiltä on siis myöhemmin tulossa :) Ja kaiken lisäksi mulla on sellainen "uusi alku -fiilis". En sitten tiedä mistä sekään tulee. Ehkä siitä, että uusi periodi starttasi tänään? Maybe :D Sitten kanssa on sellainen malttamaton olo, että haluisin jo aloittaa kandin tekemisen what!?? Ekana voisin hoitaa silti ne viime periodin möröt pois alta...


Tää päivä on tuntunut ihan älyttömän pitkältä. Ei tunnu yhtään siltä, että työvuoro on vielä edessä. Vähän väsyttää. Pakko vetää ES että jaksaa sinne keskiyöhön asti.



Enää tämä ja huominen vuoro, ja koittaa viikon loma tauko töistä!! Oi että. Ja ajatella että mulla on oikein ihan vapaa viikonloppukin. Siistii. Oon kyllä nyt taas viihtynyt töissä hyvin, mutta en vaan haluis käyttää näin paljon aikaa töihin (vaan haluisin kandia jo alottaa ym ym!!). Kun mä en oo mikään sellainen superihminen, joka pystyy käyttämään kaikka vuorokauden tunnit tehokkaasti, vaan tarvitsen liikuntaa ja muuta vapaa-aikaa vastapainoksi. Voi olisinpa mä superihminen.

Olin eilen kirpparilla taas. Oli tarkoitus mennä Jäähallin kirppikselle, mutta se oli kiinni vaikka lehdessä luki että se olisi avoinna. Weiird. No virheitä sattuu. Suunnattiin sitten Kaivarin Kanuunaan, ja mulle tuli ehkä kaikkien aikojen köyhin kirpparisaalis ja oudoin myös :D Mutta oon silti ihan tyytyväinen!


Elikä Def Leppardin ja Kings of Leonin levyt sekä nuorten tiedekirja :DD Hahaa!
Toi Kings of Leonin levy on multa vähän outo veto ostaa, mutta se oli tosi hyvässä kunnossa ja maksoi huiman euron. Teki vaan mieli ostaa! Mutta entäs toi Elämän kehitys :D Joo'o opiskelen tosiaan kolmatta vuotta biologiaa ekologia ja evoluutiobiologia pääaineenani ja ostan nuorten tiedekirjan siitä, mitäs kaikkea elämää täällä maapallolla onkaan ja miten se on kehittynyt. Hih!

Oho ES on tyhjentynyt jo ja mun onki aika lähteä duuniin. Tällainen minipostaus :D Oon vieläkin ihan oudoissa fiiliksissä. Oke, jos mä nyt lähen, kerkeen vielä kaydä Tiketinkin kautta.

- Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti