sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Pääsiäismeininkejä

Suvi:

Mukavaa pääsiäistä! Jee :)

Ei sitä oikee enää tajua että on pääsiäinen. Pienenä se oli viel kova juttu. Virpominen ja suklaamunien ettiminen oli hauskaa. :D Itseasias viime vuonna Katan kaa piilotettiin toisillemme suklaamunia ympäri kämppää,  tänä vuonna ostettiin vaa 4 munaa per nassu ja mussutettiin ne millon ikinä halus. Ite kyl kaipailisin kunnon pääsiäisaterian ääreen, äiti tee joku ateria ja kutsu meiät syömäääää. :D


Oon nyt vähän ryhdistäytynyt ja saanu poikaystävän räpsimään musta vähän kuvia, kun nehän on maailman mielenkiintoisia kuitenki. :D Halusin itseasias räpsästä nää kuvat, koska olin vähän tehny mun hiuksille jotain. Pikkuset ja kevyet laineet, oujee! Yleensä ne on suorina. Toi on kyl kiva laittaa vähän laineita hiuksiin, vois laittaa useamminki.

Kuvassa muuten Tallinnan reissulta ostettu sinertävä nahkatakki karvakauluksella. Tykkään, mutta haluisin vielä paljon sinisemmän nahkarotsin. Kata kun tilas nyt itelleen punasen, niin nyt se on myös houkutellut mua aika paljon etsiskelemään itelleni sinistä nettikaupoista. Vähän oon ettinyt ja yks kiva yksilö on löytynyt, mutta pitää vielä kattoo.. Ehkä sitte ku on töitä ni voi paremmin harkita moista ostosta (Ei oo vieläkään mikään tärpänny ja myös on laiskuus työnhakuun tullut). Voipi olla että vanhaan työpaikkaan lähtee aikas pian soittoa (Voi ei).

Miks mun pää on noin vääntyny :D
Pääsiäinen on menny aika mukavasti. Perjantaina (joka oli pitkä, hehehe) käytii keilaamassa poikaystävän ja sen ystäväpariskunnan kanssa. Oli tosi hauskaa ja siirryttiin Kallioon vielä kiertelee baareihin. Oltiin mm. baarissa, jonne saa viedä koiria ja niille oli oma pilkku joskus tyyliin kahentoista maissa. En tienny tollasesta! Silittelin siellä vaan onnessani yhtä lutusta valkosta söpöläistä :) Hauska idea mun mielestä. Pelailtiin myös Kimbleä toisessa baarissa, just paras peli!

Seuraavana päivänä sit aika menikin Voice of Finlandia tuijottaessa, rästiin jääneitä jaksoja löyty mun digiboksista varmaa joku viis ainaki. Kunnon töllöntuijottamispäivä. Käytiin poikaystävän kaa myös kävelyllä, jotta ei koko päivää sisällä oltais ja jos vähän piristyis jopa.


Pysähdyttiin katselemaan sorsia hetkeksi. Oli jotenki kivan rentouttavaa vaa katella niitä touhuissaan. Sorsat on hassuja :) Kuvissa näkyvät turkoosit farkut on nyt eksyny muutaman kerran päälle kevään kunniaks. I like. Vaihtelua vähän mun mustiin vahattuihin farkkuihin. :D

Teki vähän mieli torttupalaa vissii ;)
Söpö meinas nukahtaa mun reidelle
Nyt pääsiäisenä oon myös nähnyt mun siskoa, vaaria ja iskää. Ja tietenkin siskon koiraa nalaa. :) Se on kyllä sellanen tapaus, että aina piristyy kun sen näkee. Pitää vaan odottaa että Nala tulee taas Helsinkiin hoitoon, niin pääsee ulkoiluttamaanki sitä.

Huomen aamulla kirppikselle, omg! Kata tinkii mun puolest sitte. En vaan osaa (=uskalla)! Mut nyt unta palloon, NYT! Bangkok postauksia luvassa joskus kun jaksan vääntää. :D

- Suvi

6 kommenttia:

  1. MISSÄ ON SE KOIRABAARI ON?!

    Sillon kun äiti tuli käymään Hml niin tehtiin possua, perunoita ja röstiperunoita. Oli niiiiin hyvää! Oisit tullu :)

    Ja kesäkuussa Nala menee äiteelle hoitoon, sillon pääset lenkkeilyttää sitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Kalliossa! Mikäs sen baarin nimi oli.. Hilpeä Hauki taisi olla :)

      Oisin halunnu tulla mut palauduin vielä thaimaareissusta ja pe muutenki jo pläänejä sovittu x( kesäkuuta odotellessa sitte jeeaa !

      - Suvi

      Poista
  2. Wow, ton koirassorsan pyrstösulat! Hyvin on näkyvissä! Söpöt kiehkurat :) siis sorsalla. Kivat laineet SULLA.

    - Kata

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha :D aika miehekkäät kyllä kyllä ;D thankyouu! :)

      - Suvi

      Poista
  3. Kai sitä et nukkuu baarissa voi myös kimblen pelaamiseks kutsua :D

    VastaaPoista