tiistai 12. maaliskuuta 2013

Piikkiset ballerinat

Suvi:

Moikkamoi!

Hihii, nyt on kyllä aika awesome kesäkenkulit löytäneet kotinsa mun luota. :) Löysin nimittäin lauantaina Myyrmannin Skopunktenista mustat piikkiniittikärkiset ballerinat. I likes! Tosi mageet mun mielestä. Nyt kelpaa näillä tallustella Bangkokin kaduilla. Ai että, kohta mä pääsen lämpimään!

Pidin kunnon kenkien kuvaussession himassa:

uuu spikes


Poikaystävä sano näitä tappajakengiks. :D Hintakin oli suht edullinen, about 24e, joten annoin itselleni luvan ostaa nää ballerinat. Oon yrittäny vähentää shoppailuja varsinkin nyt ennen Bangkokin reissua, kun siellä tulee jonkin verran (=paljon) sit kuitenkin shoppailtua. Kunnon shoppailuhelvettihän se mesta on. :D


Pelailtiin viikonloppuna pienellä porukalla papupeliä. ;D
Just hauska! Ja pelin lopetus sattu mun vuorolle ja näille
korteille, very nice.
Oli kyllä ihan ihme maanantai.. Aamu alko viel ihan hyvin kun painuin spinningiin, mut sit tajusin et avaimet unohtu himaan. Mä en IKINÄ unohda avaimia, tarkistelen aina miljoona kertaa ennen kun astun ulos ovesta että varmasti on mukana. No lähin sitte spinningin jälkeen hikisenä reissaamaan hakemaan Katalta kotiavaimia. Sit nopee himaan treenaa viel tenttiä varten ja kirjottaa muistilappua  ja tuli kauhee kiire saada se valmiiks ja kaikkeeeeee. Koe oli ihan pyllystä en tiedä menikö läpi ja eilen koko illan oli tosi vielki sellanen ihme olo. :D Hohoo. Mut Bangkok!!!! Perjantaina!! Voinko hehkuttaa viel lisää? ;)

Oon nyt melkeenpä takas alotuspisteessä kesätyöpaikkojen haussa. Ei oo tärpänny mestat missä oon käynyt haastatteluissa. Pitää nyt tosissaan miettiä ton matkan jälkeen, soitanko vanhaan duuniin et halajaaks ne mut takaisin.. Tuntuu jotenkin takapakilta, jos sinne meen takaisin. Mutta töitä tarttis että oi voi. Mut näitä asioita mietin matkan jälkeen vast, en turhaa päätäny nyt tai sitten matkan aikana!

En vaan malta odottaa, oispa jo perjantai. :)

- Suvi

2 kommenttia:

  1. Noi on kyl mageet :)
    Ihanan pirteä blogi sulla
    Liityin lukiaksi ja toivon että käyt vilkaisemassa blogini ja liityt lukiaksi jos kiinostut
    Kiitos etukäteen
    http://kaika85.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks ookki, ite tykkään paljon!
      Kiitos vaan :) Uusi lukija meille, jee!

      - Suvi

      Poista