lauantai 16. maaliskuuta 2013

Solen skiner

Kata:

Ompas blurrinen kuva jotenkin hmmm :D

Hähää kaikki muut valittaa kylmyydestä mutta en mä vaan! Mun mielestä tää on ihan täydellinen maaliskuun sää, jota tällä viikolla ollaan nähty. Aurinkoa ja lunta! Ja paikoin asfalttiakin pilkottaa! Eilen auringossa oli sen verran lämmin, että pidin koko kotimatkan Viikistä takkia auki. Kyllä se kunnon kevät ja loskakelit tulee anyway, miksei siis nyt nauttia tästä mahtavasta säästä? :) Okei, kyllä mä jäädyin ihan totaalisesti näissä kuvauksissa ja oli pakko päästä himaan keittämään teetä. Juhuu näissä kuvissa näkyy meiän rappua! Harmi, ettei mun ikkuna ole tohon suuntaan. Oottakaas kun mä nyt käännyn katsomaan ikunasta. Joo, pelkkää tiiliseinää. Mutta siihen tiiliseinään paistaa puoliksi auringonvalo!! Oi upee päivä tästäkin tulee. Vähän masensi kun tän aamun jumppa oltiin peruttu, mutta olihan se kiva nukkua pitkäänkin :)


Näissä kuvissa näkyy vähän niitä housuja, jotka ostin bikineiden etsintä -päivänä. Ei todellakaan yllä mun varsinaisille vetoketjuhousuille, koska nää vetoketjut ei oo hirveen näkyvällä paikalla. Eikä nää housut ole mustat. Mutta kivaa vaihtelua harmaat housut on, eikä mulla ole ikinä tainnutkaan olla tän värisiä housuja! Housut on siis Bik Bokista. Sitten tossa on kanssa toi musta nahkainen "kangaskassi", jonka myös ostin etsiessäni bikineitä. Kivan simppeli ja kätevä kannettavan kantamiselle (jota raahaan nykyään joka päivä yliopistolle...). Kiva lisä on niittiyksityiskohta, joka ei pahemmin näistä kuvista näy mutta tarkkasilmäinen ehkä havaitsee :) Laukku H&M:stä!


Tästä tulee kiva viikonloppu! Työtön viikonloppu (ai että!) ja ohjelmaa täynnä. Tänään koitetaan GG:n kanssa mennä kattoo vihdoinkin se Django Unchained tai sitten jos ei kerkee nii jotain muuta kivaa. Ja iltapäivällä/illalla mennään viettämään iltaa vanhojen tuttujen ja tuttujen kanssa kotitekoisen pizzan tunnelmissa :) Ja huomenna koittaa Meksikositsit! Ai että, ai että! Sitsit piiitkästä aikaan taas. ¡Ay, caramba!


P.S. Musta oli tosi mairittelevaa, kun Suvi ihmetteli miksen laittanut tätä kuvaa and that's who I am -postaukseen...


Ennen olin perhanan kilpailuhenkinen mutta en enää! Murr Suvi :D


Suvista puheen ollen, niiden reissu käynnisty jännästi. Niiden lento peruuntui, ja nyt Suvi poikaystävineen on Bangkokin sijaan... Osakan lentokentällä! Siistii :D Mutta ikävää tietty, että matkan aika kolminkertaistui ja aika Bangkokissa lyheni... Mutta seikkailun tunnelmaahan tuossa on!


Nyt alan valmistautumaan tekemisen täyteiseen viikonloppuun, joka alkaa GG:n näkemisellä! En oo GG:tä vielä nähnytkään sen L.A. reissun jälkeen :) GG siis reissasikin L.A.:hin yksinään ilman mua, ja vaikka mua kovasti harmittikin silloin, niin rakkausjutut on aika hyvä syy "feidaukselle" :) Ja säästypähän multa rahaa, jota mun täytyy saada haalittua mun vaihtoa varten ;) Vaihdossa en ajatellut työskennellä, eikä se vaihtoon saatava stipendi nyt niin kummoinen edes ole. Tai siis on ihan mukavan suuruinen summa, mutta sillä ei pitkälle pötkitä kun pitää järkkää asuminen, eläminen, lennot yms. Enkä halua "kitua" siellä vaihdossa. Säästöä säästöä!


Ihanaa aurinkoista viikonloppua!


- Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti