perjantai 12. huhtikuuta 2013

Hulluilua !

Suvi:

Jess, viikonloppu! Tosin se alko jo eilen ku skippasin luennon. Ei vaan kiinnostanut mennä. Ei niin ollenkaan. Aika surullista että tuolla koulussa on tosi vähän oikeesti hyviä ja mielenkiintoisia kursseja. Välillä ihmettelen että mistä ne maikat oikeen tupsahtaa tonne. Jotkut on liian vanhoja selkeesti opettamaan, jotkut on liian ylimielisiä, jotkut taas ei välitä, joillakin IT-taidot ei riitä opettamaan.... Lista vois jatkuu vaikka kuinka pitkään. Oon törmmänyt muutamaan oikeesti hyvään maikkaan tuol koulul, mikä on sit loppujenlopuks aika vähän. Eli nopeesti se mielenkiinto kursseja kohtaakin lopahtaa kun maikat on mitä on.

Yhdellä mielenkiintoisella kurssilla oon tässä periodissa, sentään! Siitä kerroinkin kun tulin Bangkokista. Hypermedia-kurssin tehtäviä teen ihan mielelläni, ne on kivoja. Mutta kurssin hommia en tuu varmaan ikinä tekemään missään työssä. Buu.

Mun piti eilen ennen iltaluentoa minkä skippasin käydä nopeesti Hulluilla Päivillä ostamassa läjä karkkia kotiin. Käyn aina karkki -ja ruokaostoksilla hullareilla, en jää yleensä pyörimään muuten sinne hulluuteen. Joskus kun oltiin tykästytty niihen skumppatölkkijuomiin, käytiin Hulluil Päivil ostaa niitä ihan älyttömästi kotiin. Ei oo ne kyllä maistunu vähään aikaan. Nyt menee Crowmoor ja Karhu. ;D Koska niit saa halvalla laivalta.

Päivän asu hienosti kuvattuna peilin kautta. Aika karu pukukoppi.
Kävin myös samalla reissulla H&M:ssä ja Ginassa, mutta kaupoissa mietin että what the hell, haluunko mä oikeesti ostaa täältä jotain.. En sitte ostanu. :D Kerrankin! Hyvä minä!

Laitoin pitkästä aikaa mun amerikkakuosiset shortsit jalkaan legginsien kera. Ihan kiva yhdistää saappaisiin vielä. :) En ookkaan esitellut noita saappaita, nää on ne joita venattiin se joku 4kk saapuviksi. No, onneks löysivät kotiin.

Sähkönen tukka ja hullu kassi täynnä karkkia!
NAM!
 Hullareiden saalis:


Kävin myös äidin luona morjenstamassa. Heti kun istahdin sohvalle se toi mun syliin salaattiannoksen ja bissen. Good job mom! Kuunneltiin musiikkia ja fiilisteltiin tulevaa kesäkuista Bryan Adamsin keikkaa jonne mennää yhessä. Priority liput! Oujee aika luxusta.


Äidin rollareiden vinyylikokoelma jota se kuunteli mun ikäsenä paaaaljon. Löysin yhden tosi mageen vinyylin:


Tossa on ihan aito vetskari :D Tosi hauska. Ja hieno!

Eilinen ilta meni viiniä ja bisseä nautiskellen ja musiikkia kuunnellen. Tänään viikonlopuksi sitte suuntana poikaystävän kaverille kyläilemään! :)

- Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti