perjantai 19. huhtikuuta 2013

I want to feel good again

Kata:

En haluis masistella, mut tää viikko on ollut ihan pepusta. Alkuviikko meni Ahviksesta toipumiseen ja lepäilin vaan, mikä oli ihan sallittua koska olin päättänyt olla ahkera ja aikaansaava keskiviikosta lähtien. No keskiviikkona mulla oli jo semihuono olo, mutta luulin sen johtuvan aamulla otetuista rokotuksista. Torstaiaamuna mulle nousi töissä kuume. Oli skipattava kaikki urheilu ja opiskeluaikeet, ja olin vuoteenoma koko loppupäivän. Tänä aamuna olo oli ihan yhtä kurja ja skippasin taas kaiken ohjelman :(

Pakko toipua huomiseen mennessä, koska olis tiedossa Michael Monroen keikka! Nyt sitä jossittelee, että olis vaan pitäny olla urheilematta alkuviikosta, kun jo silloin oli niin väsynyt olo ja kurkku vähän kipeä. Ja mikähän siinä on, että mun kylkiluiden väliset lihakset ovat olleet arat jo nelisen päivää?

WC ja (taas) uudet kännykuoret, jotka sain lahjaksi :) Tykkään!

On se ollut toisaalta ihan kivaa katella töllöö Suvin kanssa iha törkeen paljon. Mutta eilen tuli se raja vastaan. Ja eilen oli myös liian väsynyt olo töllön kattomiseen. Ja tää tekemättömyys on niin ahdistavaa!  Mulla ei edes ollut suuret tavoitteet opiskelulta tällä viikolla mutta ne vähäisetkin jäi. Inhoon tällaista itseensä pettynyttä oloo :D Ainut tosi kiva meno tällä viikolla oli teatterikäynti GG:n kanssa. Kyseessä on sellainen harrastelijateatteri, jonka näytöstä käydään joka vuosi katsomassa. Just kiva traditio :) Mutta heti sen teatterin jälkeen kipeys iskikin ihan kunnolla :(



Kerran jaksoin tällä viikolla raahautua yliopistolle ja sekin varmaan vaan siksi että sai kyydin tuolla upealla punaisella italialaisella autolla, jota myös Ferrariksi kutsutaan. Kirjastolla huomasin ettei oikeen olekaan voimia saati kiinnostusta rästihommia kohtaan. Sain aikaiseksi vain Ahviksen postauksen ja sitten isä hakikin mua jo kauppaan :) Meillä tosiaan on iskän kanssa tollainen traditio (jo postauksen toinen traditio :D) käydä yhdessä ruokaostoksilla. Jotenkin noilla ostoskerroilla ostaa sitten kunnon kasan kaikkee, ja ostoksilla pärjääkin sen viikon ajan. Ruokaostosten ja ajeluiden yhteydessä kerkee jubailla kuulumisia ja melkeinpä aina mennään ruokakaupan kahvilaankin istumaan teen/kahvin ja kakkupalan merkeissä. Ihan huippua vaikka onkin niin arkea. Yhyy mitäköhän teen vaihdossa ilman isää! Oon niin isin tyttö.


Noille ahviskynsille sanoin eilen bye bye ja väsäsin uudenlaiset kynnet! Ei ihan turha eilinen siis... Joo oon selkeesti liikaa himassa. Haluan tervehtyä!


Haluisin raahautua tänään porukoille ja Essin luo hoitoon, mutten taida jaksaa. Nyt teen kyllä kaikkeni että huomenna olo olisi hyvä. On luvattu niin kaunista säätä viikonlopulle! Olisi kiva päästä kuvailee ulos Suvin kanssa :)


Mä en vaan kestä tota kissaa vieläkään!

Tyhmää kun söin kaikki mun mehujäät jo. Suvi voitko käydä kaupassa ja tuoda mulle murkku- ja amppari-mehujäitä molempia kaksi kipaletta? Tiedän että olet darrassa approilun jäljiltä mutta olisit niin kiltti.
Snälla Suvi ! 

P.S. Suvi, tänään voitais ehkä tehdä loppuun se yksi haastekin? Mä en tiiä miksi mä tänne sulle kirjoittelen kun olet aivan viereisessä huoneessa ja meiän molempien ovet ovat aukikin. Olen mökkihöperöitynyt.

- Kata

2 kommenttia:

  1. Joo tehää vaa! mulki iskeny vähän töllöähky täl viikol, hyi.

    -S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tais taas vähä jäädä... :D Ehkäpä tänään?
      - K

      Poista