sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Opiskelijameininkejä ja naamiaisasua

Suvi:

Haudi! :)

Mun opiskelumotivaatio on täysin nollassa. Ei kiinnosta käydä luennoilla saati tehdä mitään tehtäviäkään. En tiedä johtuuko se tästä ihanasta keväästä vai siitä että kiinnostus tätä alaa kohtaa alkaa hiipumaan entistä enemmän. Ehkä molemmista. Nyt pitää vaan tsemppaa vielä muutama viikko! Pakko! Kata raahaat mut kirjastoon joku päivä et saan aikaseks tehtyä sitä yhtä raporttiaa.. Toissapäivänä se itseasias sai mut kirjastoon tekemään sitä hetkeks! Koht pääsen töihin eikä tarvii miettiä mitään opiskeluja. Kuinka outoa että nyt venaa sitä. Kattoo sit kesällä kui paljon hajoo töissä käymiseen. :D

Uudet haalarimerkit mulle ja Katalle!
Nyt reilu viikon ajan megaolematon motivaatio voi johtua siitä, että on ollu vaikka mitä häppeninkejä. Ihan ekaks oli Hesarin appro, joka on joka vuos tosi jees! Tosin nyt satoi aika paljon niin se laimens tunnelmaa. ;< Juomia piti juoda ihan älyttömästi ja kuntoki oli sit sen olonen. Pelottaa jos meen ens vuonna yrittää tohtoria suorittaa, 14 juomaa lärviin.. Hyhhyi. :D Viikko sitten lauantaina oli Michael Monroe, josta ihan oma postauksensa tässä. Maanantaina alko koulun 8 (=10) Päivän Wappu tosi hauskalla Kantsu haltuun -kierroksella. Se on aina niin kiva ja niin oli nytkin. :) Vähän rennompi kun ei tarvii ihan tuuttiin vetää itteensä. Just hyvä. Oli kiva nähä kaikkii vanhoja tuttuja. Mun yks vanha fuksi tarjos mulle drinkin (aww!) mutta sen aikeet ei ollu niin hyvät kun kuvittelin. Drinkki maistu KUOLEMALTA ja se fuksi halus vaan nähä mun ilmeen kun join sitä. Ihan kamalaa! Vedin sen kyl kokonaan, ilmanen drinkki hei.

Vessassa ottamassa Kantsua haltuun
Kantsu hallussa jälleen!
Mut nyt muihin aiheisiin: Eilen mua ja poikaystävää kutsui naamiaiset! Kolmekymppisten teemana oli pukeutua leffa-aiheisesti. Mä olin piraatti ja poikaystävä oli John McClane Die Hardista. :D Yritettii eka keksii jotain yhteistä teemaa, mutta se oli yllättävän vaikeeta.

Alla mun piraattiasukuvaset. ;)

Happy pirate!
Asusta tuli ihan OK kun miettii että kokosin ton mun omasta vaatekaapista. Ostin tosin Punanaamiosta ton vyön, silmälapun ja miekan (joka tietty unohtu ottaa mukaan näitä kuvia ottaessa). Ikinä ollu noin vahvoja silmämeikkejä huhhuh. Naamiaisissa tosin yks tyttö oli oikeen ostanut kunnon Jack Sparrow -asun ja mun piraattiasu kalpeni kunnolla sen vieressä. Samapa tuo. :)


Naamiaiset oli ihan kivat, tosin tunsin aika vähän porukkaa sieltä.. Oli välillä vähän orpo olo kyl siellä höhhööö.. Mutta pääasia oli että synttärisankari ilahtui ja yllättyi älyttömästi juhlista (ne oli yllätyssynttärit siis) ja porukan yhteinen lahjakin oli aivan mahti. Vitsi ois kiva iteki joskus saada tollaset kunnon yllätyssynttärit ihan kuin suoraan jostain elokuvasta. :D

Bruce naamari ja miekka ;D
Hahah toi naamari on vaan niin hieno. :D Tosi aidon tuntunen! Punanaamiossa on myös paljon muitaki julkkisnaamareita, mm. Hasselhoff :D

Huomenna alkaa uusi viikko ja uudet kujeet! Vappuviikko ♥ Vielä on aika auki vapun pläänit. Toivottavasti olisi edes hyvä sää! Todennäköisesti vika opiskelijavappu ainakin hetkeen, huih..

- Suvi

2 kommenttia:

  1. Kiva piraattiasu :)))

    ai mitä, onko fiilis alaan hiipunu? Harmi :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Ja joo on kyl täs alkanu... Mutta ehkä pitää vaan lähtee opiskelemaan lisää :)

      - Suvi

      Poista