lauantai 25. toukokuuta 2013

Kesäkaverit

Kata:

Hiiahoi! Huh hu mikä tauko kirjoittamisesta :D Jotenkin ollu koko ajan jotakin. Töitä, opiskelua, kavereita, treeniä, synttäreitä, menoo. Oikeesti oon kyllä ollut tosi laiska opiskelemaan. Kandia edes alottanu. (ai oliko mun tarkoituksena tehä se ennen kesää?) Ja vielä on rästissä juttuja. Ja kirjatentti edessä. Jotenkin toi Suvin lomalla olo on saanut mut laiskaksi! On se vaikeeta opiskella kun muilla on opiskelut jo ohi! Vapaapäivinä ei huvita raahautuu enää kirjastoon. Kesäfiilis on jo alkanut vaikkei siihen olisi vielä varaa :D Onneks Suvikin alottaa piakkoin työn teon niin ehkä sitten mäkin jaksan opiskella paremmin duunin ohella. Ahdistavaa kun ei tee tekemättömiä hommia. Miks teen näin :D Pitäis vaan leiriytyä kirjastoon muutamaks vapaapäiväks niin sitten ne rästit olis siinä (ja vois keskittyy niihin edessä oleviin hommiin....).

Nii, mitä tässä nyt kirjoittelis kun on ollut kaikenlaista :D Haha kelasin ekana et vois läpällä tehä sellasen instagram-postauksen :DD Joo ehkä ei. Hah
(Mut löytyy nickillä katahii ja Suvin sumpula:)

Tänään oli töissä kivaa. Kivoja tyyppejä työkavereina. Huomenna taas duuniin. Oon ollu tosi paljon duunissa. Vähän rahaa L.A.:n reissua varten ;)

Joo ehkä ladon tähän vaan kasan kuvia niin ehkä juttukin alkaa luistamaan. Katotaan mitä mun kännykän kätköistä löytyy.


No Essiä ainakin löytyy.



Aika paljonkin...



Kulta! On ollut elämässäni paljon viime aikoina :)


Ollaan käyty agilityssäkin! Eilen Essillä oli vähän heikko suoritus vaikka aiemmin oli selvästi ryhmänsä priimus. Ihan liian malttamaton ja energinen koira! Ei aina keskittyminen riitä :D


Oon fiilistellyt ballerinoja paljon :) Nyt toi mun tatska rupee jo olemaan melko normaali. Jes!


Seurailin MM-kisoja ja pohdiskelin asioita.


Tilaamani kuoret saapuivat! Seassa myös vanhoja :D Pöllöt on parhautta!

Aaaawws!


Olen käynyt kirppareilla ja tehnyt löytöjä! Noi kaks ceedeetä oli oikeesti todellisia löytöjä! Huhhu. Pari minuuttii aiemmin ku löysin noi, kelasin että hitto vie ku tietyn tyyppisiä levyjä on mahdoton löytää kirpparilta tai levykaupoista ja kelasin tota bändii just! Olin jo harkinnut tilaavani noi kaks levyä! En meinanu pysyä housuissani noi nähdessäni! Ja hinta? Yhteensä 3 e :D



Oon nähnyt kavereita paljon! Erityisesti GG:tä  Siinä on kyl yks päivänsäde, GG:n seura toimii piristysruiskeena :D


Oon pössytellyt (:D) tiheään eshishtä.



Oon tuskastellut paljon, ettei mun vapaapäivinä paista aurinko. Kuvista tuskastumista ei kyl näy koska vedän aina hymyn naamalleni kuvaa otettaessa :D


Suvi oli häipynyt evakkoon mun duunivuoron aikana...


Ollaan käyty safkaamassa ystävien kesken...


... ja kokattu myös keskenämme :)



Ruoalla tietty kuuluu myös leikkiä.

Varpunen!


Tänään alko Maailma kylässä -festarit ja ite olin kattomassa PMMP:tä! Ja sieltä sitten juoksin duuniin. Että muuta en kerennyt siellä tekemään, mutta tärkeimmän kuitenkin koin :) Huhhu mikä PMMP-innostus muhun onkaan nyt iskenyt! Heti ku kunnolla innostuin niin bändi ilmoittaa lopettavansa... Tai jäävänsä pitkälle tauolle. Hyvä ajoittuminen mulla. Mutta tänään ostin keikkalipun bändin varsinaiselle keikalle! Jipiii! Odotan tyyliin yhtä paljon kuin KISSiä :D Oon oikeesti tosi innoissani! En oo ikinä nähnyt PMMP:tä omalla keikalla sisätiloissa! Paljon huutomerkkejä! Vittu jee!

Tässä ehkäpä mun kuunnelluin biisi PMMP:ltä!


Keikan jälkeen jäi niin hyvä fiilis ja olin yhtä hymyä duunissa! Hymyyn ehkä vaikutti myös ihan huiput työkaverit :) Hiiih kivaa olla duunissa kivojen tyyppien kanssa. Työvuorosta tulee niin paljon kivempi! Ei edes masenna mennä huomenna duuniin :D Nyt vois olla aika mennä nukkuu niin jaksaa aamulla herätä kirppistelemään! Paitsi että haluun vielä kertoo mun mukavan kotiin tulemisen. Elikä avasin kotioven kuulokkeet korvillani, ja katoin että jaahas pimeää, kukaan ei siis ole himassa. Sitten kohotin katseeni ylös eteenpäin ja huomasin miehen hahmon pimeässä iso veitsi kädessä! Hyi hele että pelästyin ja kiljuin!! Voitte vaan kuvitella :D no kyseessähän oli Suvin poikaystävä. Vieläkään ei ole selvää, miksi hän pimeässä leikkasi leipää... Juu sellast :D kirjoitan tätä loppua muuten kännykällä sängystä, hassua :D Öiiit! Toivottavasti en nää unia veitsimiehistä...

- Kata

2 kommenttia:

  1. Hahahha go J!! :D ja essi on aina niin ihanan söpö <3 Suvin ampparipelko on vögän niinku suvussa kulkevaa..

    ps. Ahdilt terkkuja et ootte ihan hönöjä :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tuntuu että toi ampparipelko on vähän joka suomalaisen suvussa kulkevaa.. :D
      Jee terkut takas Ahdille!! :)

      - Kata

      Poista