tiistai 14. toukokuuta 2013

Kivaakin kivempi viikonloppu

Suvi:

Haudihau! Viime viikonloppu oli tosi kiva. :) Paljon tekemistä ja ohjelmaa, mikäs sen parempaa. Ja hyvä sää oli, ihan parasta.

Perjantaina suunnattiin poikaystävän kanssa sen siskolle kyläilemään. Ohjelmassa oli grillailua ja lätkäpelin kattomista. Grilliruoka vaan on niin hyvää, nams. Suomi - Venäjä peli oli aika jännittävä että huhhu!

Lauantaina poikaystävä halus opettaa mulle renkaiden vaihtoa autoon. Joo, nyt vasta se vaihto nastarenkaat pois haha. :D Ihmettelin vähän että miks ihmeessä mun pitäis osata vaihtaa renkaat autoon kun a) en omista autoa ja b) en oo käyny autokoulua. Eiks noi oo ihan riittävät syyt. Nojoo, kiltisti menin poikaystävän kanssa sitte vaihtamaan niitä renkaita. Opin mä vähän jotain uuttaki. Poikaystävä on myös laittanu mut tankkaamaan autoa ekaa kertaa elämässäni! Koht se varmaa pakottaa mut autokouluun. :D Se on kyl puhunu siitä kuinka se vois ite vetää mulle niitä ajotunteja, kohtahan se vissiin sais kun ajanu tarpeeks kauan autolla.

Ahkera :)
Lauantaina kun tulin kotiin, iski muhun ihme tehokkuuspuuska. Siivosin, pesin pyykkiä, järjestin vaatekaappiani, kävin kaupassa ja vein roskat ja laseja ja metalleja keräykseen... Tein myös namiruokaa ja katoin lätkäpeliä. Tehokkuus kunniaan. Illalla tein sitten monta tuntia putkeen koulutehtävää (jota mun pitäis nytkin olla tekemässä).

Äitienpäivänä sisko tuli Helsinkiin ja mentiin ihan ekaks tekemään tappotreeni salille koska tiedettiin että päivän mittaan tulee herkuteltua. Salin jälkeen suunnattiin äidille jossa tarjolla oli hyvää ruokaa  ja jälkkäriks vielä mun ultimate lempparikakkua, persikka-suklaakakkua :)

NAM!
NAM!
Nala toimi erittäin hyvänä koiramallina mulle kun räpsin kuvia hänestä:

Niin sulonen

Nala osaa olla hehkeä :D
 Äitienpäivää jatkettiin kävelylenkillä ja koirapuistoilulla siinä niiiiiin ihanassa säässä.

Rakas siskoni :)

Nala näyttää pelokkaalta mun sylissä :D
Valkovuokkoja!

Siinä pientä kuvapläjäystä menneeltä viikonlopulta, tuli otettua vähän joo kuvia. Tällasia viikonloppuja lisää kiitos! Jäi hyvä mieli näin kivalta viikonlopulta :)

Eilen tein koko päivän koulujuttuja koululla ja olin tentissä (käytiin myös rohkasubissellä ennen tenttiä ja tentin jälkeen kun saatiin tentti tehtyä niin palkintobissellä). Illalla olin aivan puhki päivästä. Hirveesti piti ajatella ja olla ahkera. Vielä viimeiset puristukset kouluhommiin ja sit se ois done ja voi vaan miettä töitä!

Nyt alan tekemään koulujuttuja ja illempana sitten suuntaan taas vaihteeks tenttiin kokeilemaan onneani. Lätkäpeli myös illalla, jee!

- Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti