torstai 30. toukokuuta 2013

Ylihuomenna on kesäkuu!


 Kata:



Siis oikeesti näissä kuvissa kello on jo kahdeksan illalla ja oli niin lämpöistä steissillä kevyessä lämpöisessä merituulessa! Olin tosta asiasta niin fiiliksissä! Oikeen shortseissa ja topissa pärjäs paremmin kuin hyvin keskustassa illalla auauauuuuuuu!


GG on vihjaillut mulle koko meiän ystävyyden ajan että mulla on aina kuvissa se yksi ja sama ilme - pepsodent-hymy. Koitin muuta hymyä, mutta ei se vaan luonnistu multa. GG:kin tän kuvan jälkeen totes, että kyllä se pepsodent-hymy oikeestaan on tosi hyvä mulle :D Meillä oli tosi nälkä ja koska oli niin lämmintä, haluttiin nurtsille syömään. Haettiin noutosafkaa ja matkattiin Pasilaan meiän nurtsille syömään. Kuinka kesäistä!


Pian aurinko jäi rakennusten taakse mutta varjossakin kello yhdeksältä pärjäs hyvin. Sori tätä hehkutusta, mutta mä en vaan kestä tätä kesän lämpöö! Mun mielestä tällainen lämpö on ihan optimi, ei tarvii paljoo lämpimämpi olla. Mä helposti väsähdän kuumassa ja tulee raskas olo, eikä olo enää ole sellainen freesi ja kevyt. Varsinkin kun miettii jotain kenttätöitä, niin hirveen lämpimällä ei jaksa tehä duunia. Mutta on siinä kuumassakin omat puolensa! Losissa näyttää nyt jo olevan ajoittain 30°C, jaiks :D Toivottavasti ei mee enää tosta lämpimämmäks elokuussa...

Eilen oli kaiken kaikkiaan tosi jees päivä. Tein kouluhommia aamu- ja iltapäivän, sitten menin videon- ja kuvanlaatututkimukseen tienaamaan leffalippuja ja siitä ostoksille! Ei sillain huvittanut shoppailla yhtään, koska en halunnu käyttää mun rahoja, mutta shortsit oli saatava. Ja mukaan tarttui kolmet sitten saman tien :D Näillä ja vanhoilla kesävaatteilla pärjättävä Losiin asti!



Nää kahdet oli musta niin överisuloiset, vaikkakaan ei kumpikaan niin mun tyyliset :D Kuvittelis että olisin ennemmin ostanut nahkashortsit... :D No nää on ihanan kesäiset ja kevyet! Pistin saman tien päällekin noi ylemmät, näkyy noissa ekoissa kuvissakin :)


Kerrankin onnistuin löytämään, mitä olin etsimässäkin! Mun mielestä farkkuja ja shortseja on ehkä vaikeinta löytää. Shortseissa tuppaa olemaan ongelma, että ne on aina niin lyhyitä ja mä haluisin niissä olevan kuitenkin sitä lahjetta jonkun verran. Nää alimmat on pituudeltaan ihan optimit! Pitsishortsit on Ginasta ja kahdet viimeisimmät H&M:stä.

Olen tehnyt hyviä ostoksia myös kirpparilta! Ihan paras levysaalis hinta-laatu-suhteeltaan. Osa levyistä oli vielä muoveissakin! Yleensä kartan kirppareilla niitä myyjämyyjiä, tiiättekö. Ne, jotka on siellä viikosta toiseen myymässä samoja tuotteitaan tarkoituksena oikeesti tienata. Hietsun kirpparilla on aina pari levymyyjää, ja vaikka tiiän että niillä on levyjä, joista tykkäisin, en edes vaivaudu vilkasemaankaan niitä. Mutta nytte yhden sellaisen pöydän luona oli tällä kertaa iso 50%-kyltti :D Haha oli varmaan myyjä tajunnu ettei kirpparilla ole järkeä myydä satoja levyjä niillä sen hinnoilla.


Elämänohje, jonka teippasin keittiön kaapin oveen.

Hih, nyt tulin GG:n luokse tarkoituksena tehdä vähän safkaa ja opiskella! Saa nähdä kuinka tää kesä/kaveri-yhdistelmä toimii opiskelun kannalta. Hahaa

Nyt kauppaan! Ja koira mukaan ulos, ui :) KESÄ.

- Kata

2 kommenttia:

  1. Kata! Eti sellaset nahkashortsit missä on niittejä :) niistähän sä pidät! Voi olla et saa ettiä ihan kissojen ja koirien kanssa!

    kesä on kivaaaaaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha olis kyllä aikamoiset, kelpais! Saanko lainata Nalaa etsintöihin? :D
      Kesä on ihanaa aikaaaaa!

      - Kata

      Poista