tiistai 18. kesäkuuta 2013

Pizza-iltaa, PMMP:n keikkaa, brunssia, kirpparia ja mitäs vielä?

Kata:

Hallooo!

On kyllä niin tyytyväinen olo :) Oon viime päivät jaksanut tienata ihan mukavasti, tehdä kaikki rästihommat (!!) ja silti on ollu hauskaa. Hahaa

Ja nyt mulla on tää päivä ja huominen vapaat töistä ja kerkeen urheilla, vääntää esityksen ja valmistautua juhannukseen ja muutaman viikon reissuun (=kenttäkurssiin)! Kreisii!



GG on hyvä emäntä. Se taiko meille ahh-niin-hyvää pizzaa viime perjantaina. Enkö ookin kauniisti ripotellut basilikan lehtiä mun pizzalle :D Syötiin, jubailtiin ja saunottiin. Ja mä jäin GG:lle yöksi  


Saatiin jostakin idea tehä ite radlerii eli sitä bissepohjaista janojuomaa, joka on melkoisen suosittua varsinkin saksaa puhuvissa maissa. Jee, tätä tuun vissiin juomaan vaihdossa "jonkun verran" :D Nelosen Karhu ja Rainbow'n sitrus miksaus toimi!

Aamupalaksi sain myös melko jännää janojuomaa, puristettua porkkana-omena-mehua :D

Kiva toi GG:n masiina


Vaikka töitä on nyt taas riittänyt, kerkesin vuorojen välissä käydä PMMP:n keikalla :) Ootin ihan sikana tota keikkaa! Olin koko työvuoron ajan bissen korkkaus -kiilto silmilläni, ja korkkasinkin samantien kun kiskasta astuin ulos. Läksin Alppipuistoon etkoilee ennen PMMP:n keikkaa ja oli niin ihanaa vaan nauttia ajasta ja ajatuksesta, että seuraavana päivänä vois rauhassa darrailla. No seuraavan päivän darrailin kuitenkin töissä, johon mut soitettiin kun kavrulla oli noussu kuume. Aamulla vielä mietin että hetkonen, soitettiinkohan mulle ihan oikeesti edellisenä iltana vai oliko se vaan unta... Muistutus töistä piippas kuitenkin melko pian. Olin fiksuna tyttönä laittanu kännykkään muistutuksen :D




Nää mun kuvat oli kaikki melkoisen kämäsiä eikä ollut edes mistä valita, vaan tossa melkein kaikki mun ottamat kuvat keikalta :D Keskityinkin keikalla siihen olennaiseen! Onneksi kaveri sendi mulle hyvän kuvan keikasta.

© Jani J.

Oli kyllä huikee keikka! Rakastuin Paulaan ja Miraan vähäsen. Hyvä show läpi keikan ja hauskat välispeakit :D Haluun uudestaan keikalle ja todellakin aion mennä!

Tänään kerrankin olisin halunnu nukkua vaikka yhteentoista (yleensä en raaski nukkua myöhään), koska on niin kovat univelat. Tietty heräsin äidin soittoon ennen kasia ja koska kerran olin herännyt niin päätin sitten samantien lähteä brunssille ja kirpparille vanhempieni kanssa. Nyt univelat kerty entisestään, kun en edes osannut eilen mennä ajoissa nukkumaan. Voin kertoa että väsyttäääääää :D

Mutta kannatti herätä nam! Käydään aina silloin tällöin Ekbergillä brunssilla ja tykkään kovasti, vaikkei arkisin siellä ole mikään suurin valikoima ja on silti melko ruuhkaista. Jotenkin tosi mukavaa silti aina olla siellä vanhempien kanssa. Olis kiva brunsseilla kavereidenkin kanssa!


Prinsessakakkuaaaa!!!


Olin oikeesti ihan salaman nopea aamulla ja vielä tossa pöydän ääressäkin olin "vastaherännyt" tai siltä ainaki tuntu! Kai voi sanoa että on vasta herännyt, jos heräämisestä on puoli tuntia :D

Brunssilta suunnattiin Hietsun kirpparille ja oli niin lämpöistä. Kesäsäät ovat palanneet jei  Kirpparilta lähdin käymään porukoilla kun tartti saada rinkka ja muuta vaellusvarustetta seuraaville viikoille.


Essi niin aisti, että mä teen lähtöä jonnekin eikä hän pääse reissuun mukaan. Oli vähä allapäin kun tsekkaili tavaroiden kasaamista :D

Loukkaantunut

Jee valmiina eräjormailee!

Ai nii ja sitte vielä kirppislöydöt! Olin brunssikahveilusta huolimatta ihan törkeen väsynyt, enkä jaksanut tsekkailla muuta kuin lähinnä cd:tä.


Ja hyvä saalis löytyi! PMMP! Aikamoista, koska en ennen oo PMMP:hen törmännyt kirppareilla ja nyt kun on tehnyt mieli ostaa niiden levyjä, löytyi eka albumi :D GG:lle löysin Maria Gasolinan, joka oli mun mielestä myös aika outo löytö.

Nii ja bootsit ostin!



En kyllä tiiä mitä mieltä oon noista! Ne tuntu jalkaan ihan törkeen hyviltä (oho pidän niitä muute vielki jalassa) ja olis ollu jotenkin hölmöä olla ostamatta parin euron nahkakenkiä :D Väri vaan vähän hassu. Mutta on noi varmaan ihan kivat kesäbootseiksi kun noi on melko vilpoisetkin ja nahka hengittää :) Pitää testata noita shortsien kanssa!

Musta tuntuu, etten ihan hirveesti tuu postailee seuraavien viikkojen aikana, koska oon juhannuksen vietossa, kenttäkurssilla ja road tripillä :D Ehkä jossakin välissä kerkee jotakin, mutta saa nähä!

Nyt pitäis ruveta tekee kaikkee sellasta mitä en yhtään jaksais tehä. Koko kämppä on täynnä mun kuivuvia pyykkejä jotka odottaa keräämistään, pitäisi pyykätä lisää, purkaa rinkkaa valmiiksi ja tsekata mitä tarttee pakkailla pariksi viikoksi mukaan, tehä esitelmä Kilpisjärven kenttäkurssia varten ja sen semmosta. Haluisin vaan nukkua päikkärit :D Ja käydä juoksemassa! Ehkä käynkin juoksemassa päikkäreiden sijaan niin jos sitä myös piristyisi. Oon jo pidempään halunnut sellaista käsivarteen kiinnitettävää "kännykkä/ipod-pussukkahässäkkää", joka olis niin kätevä kännykälle plus avaimille lenkeillä. Äiti lupas etsiä mulle sellaisen, kun siltä kuulemma sellainen löytyy. Nyt on mennyt muutama viikko eikä se löydä sitä. Sen sijaan hän antoi mulle vastaavanlaiseen käyttöön tarkoitetun vyön :D Vois sitä mennä testailee hahaa.

Hei joo, why not, sääkin suosii lenkkeilyä!

- Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti