perjantai 7. kesäkuuta 2013

Viikko, jona oli tarkoitus opiskella

Kata:

Hellurei!

Hah, luulin että tästä viikosta ja viime viikon lopusta olis tullu koko kesän mälsin, koska tarkoituksena oli lukea kirjatenttiin, ja tehä muita rästihommia. Rästihommat on yhä rästissä, mutta kirjatentin ainakin sain tänään suoritettua. Iiihana olo! Nyt taitaa olla kaikki kanditutkinnon kirjatentit tentittynä :) Vissiin! Oon vähän huono tsekkailee näitä tutkintovaatimuksia yms. Heh

Viime päivät on mennyt nautiskellen iiihanasta säästä! Kuitenkin takaraivossa on jyskyttänyt koko ajan että nyt et saisi olla nauttimassa, vaan sisällä ahkeroimassa opintojen parissa. Nii vissii!





Kaverin kanssa opiskelu. Check, ja ei muutes toimi. Vaikka tollainen opiskelunurkkauskin tehtiin :D Netistä löytyi kuitenkin niin paljon näytettävää sille kaverille...




Yhtenä toisena päivänä mun oli tarkoitus vaan mennä näkemään paria opiskeluparia ja sumplimassa vähän matkatapoja sinne Kilpisjärven biologiselle asemalle. Ajattelin, että ulkona vaan piristyy, ja pitihän mun anyway ekana selvitä KISS-illan jälkeisestä darrastakin ennen lukemista.


Nams toi vegepurilaismättö kyllä paransi mun oloa, mutta sitten päivään kuului pienimuotoista shoppailua ja sitä nurtseilua koffarissa...






Ei ollu tarkoitus ostaa mitään, mutta kaveri raahas mua kauppoihin ja törmäsin L.A.-paitaan, joka nyt oli ihan must. Ja sitten alessa oleva niittikesäkangaslaukku oli kanssa ihan must. Ja sit toi kynsilakkakin oli hauska niin pakko sekin oli ostaa. Ja tona päivänä ei muuten paljoo enää luettu.

Seuraavana päivänä kaverit aikoivat lähteä salitreenin jälkeen ikeaan niin tottakai mäkin halusin lähteä.





Ostettiin kaikkee pientä kivaa Suvin kanssa. Suihkuverhoa, mattoa, tiskiharjoja, saippuaalustaa, vaaterekkiä, tyynyä ja sen semmosta. Vaaterekki on niin pelastus mulle, koska meiän kaappitilat on niin surkeat etten edes nää mitä mun vaatekaapissa on kun se on niin tupaten täynnä. Toinen ongelma meidän kämpässä on meidän huoneiden pienuus :D No, mä sain ehkä kuitenkin sullottua ton paremmin kun Suvi sen omansa sen huoneeseen (joka on muutenkin jotenkin täydempi :D).



Pöllöt rocks. Pinkkikin ehkä vähän myös.

Noo, tuli tällä viikolla ihan luettuakin...


... tällai mukavasti maaten sängyllä :D Ja vikaan päiväänhän se opiskelu tietty painoittuikin. Lisäksi sen varsinaisen tenttikirjan sijaan luin yhden fuksivuoden kurssin prujua enimmäkseen. Ai miten niin meen sieltä mistä aita on matalin :D No, tentti meni kuitenkin musta aika hyvin jopa, ja yksi asia taas hoidettu. Tuli jopa intoa hoitaa loput pois alta!


Tässä pohdiskelen, mitenköhän mun opiskelut ensi kesänä vaihdossa kun Suomessakin näin lujaa menee... :D No, itsenäinen opiskelu on ihan eri asia kuin vaihdossa varsinaisilla kursseilla olo. Hope so :D Kyllähän mä kaksi aiempaa kesää kenttäkursseillakin oon jaksanut ihan kepeästi! Kenttäkurrsit <3 Pari viikkoa Kilpisjärven kenttäkurssiin, jaiiiks!

Nyt oon porukoilla äidin ja Essin hellässä huomassa. Huomenna on aikainen herätys, kun auton nokka kääntyy kohti Pohjanmaata! Sukujuhlat, jossa en tunne ketään :D Joskus pienenä lapsena taisin viimeksi tuolla Kannuksessa käydä, ja juurikin samaisissa sukujuhlissa. En muista kuin hepalla ratsastamisen, heinäladon jossa hypin ja kiipesin heinäkasojen päällä serkkujeni kanssa, kirkon, ison salin täynnä ihmisiä ja fiiliksen että mitä täällä tapahtuu. En oikein tunne noita äidin sukulaisia, mutta huomenna ja ylihuomenna tulee taas vähän tutummaksi!

2 kommenttia:

  1. Mikäs ihme tää kesäopiskelu on? Onks sulla ollenkaa lomaa esim loppukesästä tai talvella?

    Mut toi vaaterekki on sikahyvä idea! Miten en oo koskaan tajunnu.. Mun on kans pakko saada :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi vaaterekki on niiin kätevä! Pelkäsin ekana laatua ku hintaa oli huimat 8 e mutta kyllä se pystyssä pysyy! :D

      On mulla lomaa heinäkuun loppu ja elokuu! Yksi kenttäkurssi vaa edessä (ja siihen liittyvät ennakkotehtävät), mutta kenttäkurssit on ihan parhauttaa! Whii! Hih!

      - Kata

      Poista