perjantai 9. elokuuta 2013

I had a birthday

Suvi:

Ajastettu postaus

Ollaan nyt Losissa!!! Ajastin Suomesta tän postauksen, koska kelasin etten reissun jälkeen jaksa käydä tätä läpi. :D

Jepajep. Mulla oli synttärit ja täytin huimat 22 vuotta. Hassuu kun miettii, että noin monta vuotta sitä on täällä maapallolla tullut jo tepasteltua. Oon mä kyllä vielä aika nuori. Ei ahista vielä tää ikääntyminen yhtään! En koe itteeni kovinkaan vanhaksi, haloo 22 vuotta! Kaikki vielä edessä! Ja silti ihan sikana kokemuksia takanapäin.

Mulla oli aika kivoja päiviä mun synttäreiden hoodeilla ja itse synttäreinäkin. :)



Kävin lounastamassa iskän kanssa, jonka jälkeen suunnattiin myöhemmin illalla poikaystävän kanssa äidille syömään (vaikka olin täynnä hehe..). Äiti ja sisko oli tehnyt hyvät lohiruoat ja vielä synttärikakun mulle! :) Sain myös kivan lahjan äidiltä.


Mun lempparikakku!! Nami....... ♥ Ja äidin antama lahja:



Aivan sairaan hienot korvikset Michael Monroen Kalevalan mallistosta. Tykkään paljon! Kyllä äiti tietää mistä tyttärensä tykkää :))



Sain loput kakusta vielä kotiinvietäväksi ja se kyllä katoskin jääkaapista ihan kohtalaisen nopeasti. Mun piti säästää Katallekin palanen kakkua, mutta meiän menot meni niin ristiin viime viikonloppuna että ei pahemmin nähty (edes mun synttäreinä nyyh). Söin sitten ite kakkuhimoksissani loputkin. :D Hohhoh, nyt on Suvin kakkukiintiö hetken täynnä.

Olin koko synttäriviikonlopun töissä, mutta poikkeuksellisesti aamuvuoroissa, niin pääsin silti nauttimaan mahtavasta säästä töiden jälkeen ulos. Synttäripäivänä suunnattiinkin heti mun töiden jälkeen terdelle! Sää todellakin suosi ja oli ihan paahtavan kuuma!


Baarikärpäsen terassilla nauttimassa. Ihan täydellistä. Tätä tää kesä on. Tää fiilis.


Sain aika ihanan lahjan poikaystävältä. Omatekemiä lahjakortteja! Kolme noista on tehty tätä meidän L.A. reissua varten ja lahjakorteissa on siis dollareita sisällä. :) Victoria's Secret ja Whisky a Go Go lahjakortit! Just awesome.

Kataltakin tuli aikas kiva lahja ;)


Säilytysboksi jenkkikuosina. Sika magee! En oo sanonu tästä edes kenellekään (en edes Katalle) että oon välillä netissä katellut kuvia ton tyylisistä sisustuslaatikoista just tollasena lippukuosina ja vähän vintagetyylisenä. Eli aika nappiin meni!! Aikamoista oikeesti. :D 


Aurinkorasvaa Losin aurinkoon sekä mun passille aikas hotti passisuojus. :D Ton kun antaa lentokenttävirkailijalle ni hahahaha. :D


Sunnuntaina mulla oli viimeinen työvuoro! Oon nyt taas ilman duunipaikkaa, mutta eiköhän kaikki järjesty. En kyllä enää TODELLAKAAN haluaisi palata tuonne takaisin. Vikan duunipäivän kunniaksi tehtiin poikaystävän kanssa namisapuska (yllä oleva kuva). Mentiin myös nurtsille makoilemaan ja lukemaan lehteä yhdessä.

Maanantaina olin sitten taas Linnanmäellä mun kahden kaverin kanssa. Sain toiselta synttärilahjaksi rannekkeen lintsille, oujee! :)






Käytiin monissa laitteissa. Kaikissa missä haluttiin. Käytiin maailmanpyörässä ja naurettiin sen nimelle: Rinkeli. Käytiin testaamassa entisen kummitusvaunun tilalle tullut uusi kauhujunalaite ja petyttiin siihen täysin. Vanha oli paljon parempi, vaikka sen osasi melkein ulkoa.


Saatiin meidän kaveri uskaltautumaan rakettiin ja me kaikki uskaltauduttiin kokeilla ukkoa. Ukko oli ihan sairas! Päästiin vielä vaunun eturiviin niin huhhuh. Se meni niin lujaa että mä en edes kerinnyt kiljua saati äänehtiä mitenkään. Päähän sattui vähän sen jälkeen. :D

HOT.
Eiks tohon kuvaan oo hyvä lopettaa. :D Olen höt.

Los Angeles

- Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti