keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Have I gone mad?


Kata:

Tää on jotenkin niin lohduttava :) Suosikkikohta!

Syksy! Kaunista! Nyt kun aurinkokin paistaa :) Outoo kyllä, mä oon odottanut syksyä semipaljon, ja siis meinaan näitä syyssäitä. Oon odottanut niin innolla nahkatakin, nahkahousujen ja bootsien käyttämistä, ja oon niitä käyttänytkin ja sitten oon läkähtynyt joka paikkaan. Nyt on just sopivat kelit näille vaatteille ja asusteille :) Salee kyllästyn kylmyyteen jo huomenna ja alan odottamaan kevättä. No ehken vielä heti huomenna.



Oon aina rakastanut kaikkia vuodenaikoja. Tietty kevät ja kesä ovat olleet rakkaimmat, mutta kyllä mä syksyä ja talveakian oon aina odottanut. Kyllästyn kaikkeen vaan niin nopeesti. Muistan kun lapsena aina kesäisin toivoin että olisi talvi ja talvena toivoin että olisi kesä :D En näemmä silloin(kaan) osannut olla tyytyväinen siihen mitä on vaan piti saada kaikki heti nyt :D Nyt oon kyllä sitä mieltä että talvi on liian pitkä ja kesä on liian lyhyt. Tai en tiiä, koko vuosi on liian lyhyt aika, ja aika menee liian nopeaa. Ja silti liian hitaasti kun ehtii kyllästyä. Sais jo olla lunta maassa. Malttamaton? :D


Symppis! Omalla tavallaan :D Voi raasua. Vein GG:n katselemaan lasipurkkeja kampukseni patologian osastolle. Pelkäsin vähä GG:n reagointia, mutta se ottikin kaiken lähinnä huumorilla :)


Syksyisin on ihanaa viettää iltoja ystävien seurassa juoden teetä (tai vaihtoehtoisesti viiniä), tehdä hyvää ruokaa ja saunoa. Ahh totaali rentoutuminen kuuluu syksyyn kaiken sen syysstressin vastapainoksi.

Tässä pari kuvaa, jotka uponnut muhun aika hyvin :D

Hei aaawws

Tässä vissiin syy, miks kandi on vieläkin aloittamatta.

Uih ja oon tehnyt pari huikeeta spontaania ostosta!


Iiiiiihana hapsuliivi! Hapsutakki ja -liivi ovat olleet ostoslistalla niin pitkään kuin vaan muistan. Oon vaan ihan sairaan laiska etsimään mitään mitä haluun. En muutenkaan tykkää käyttää rahaa vaatteisiin enkä pahemmin välitä shoppailusta vaikka tykkään miettiä mitä sitä pukis. Kirpparit ovat toki asia erikseen, niiden kiertelystä mä nautin! Ei tuu morkkista eikä rahaakaa törsäänny :) Tää hapsuliivi on kylläkin ihan vaateliikkeestä, mutta sellaisesta pikkuriikkisestä ihanasta, ja sellaisten tukeminen on ihan fine, eikö? :)

Ja alla rakkausbootsit! Mulla on ollu listalla valkoiset/vaaleanruskeat cowboy bootsit, jolla mä sitten oikeutin näiden kenkien oston. Onhan nää valkoiset (vaikkei oo cowboy bootsei nähnykään)? Mä kyllä tarviin ne cowboy bootsitkin... I really miss my old ones that I lost in L.A. </3


Tää kirjoittaminen oikeesti parantaa oloo! En tajuu miten, saa vissii ajatukset pois ikävistä asioista tai jotain! Vartti sitten olin ihan turhautunut ja melko surullinen ja nyt mulla taas on ihan huikee fiilis! Siihen ehkä vaikuttaa myös tieto siitä, että kohta koittaa lähtö SUP melontaan! Hih pääsee suppailunkin kokemaan. On vaan pirun viilee ulkona vaikka kaunista onkin. Jäiks, jänskättää :D GG:tä huolettaa tippuminen laudalta. Mua lähinnä huolettaa, että GG vetäsee mut mukanaan veteen jos se ite sinne tippuu... :D

Mä sekoon kohta kun repeatillä lähtee jo viidettä kertaa Walk off the Earthin Backin Up Song! Taattu biisi piristymiseen :D

- Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti