tiistai 17. syyskuuta 2013

Stand uppia ja uudet Converset !

Suvi:

Moro vaan :) Pistetään tähän vaikka ihan ekaks terdeilykuva SYYSKUUSSA! Mitä ihmettä, en oo ennen ollu terdellä syyskuussa? :D

Vanhan terdellä, jauuu!

Tossa viime viikolla käytiin kattomassa vähän stand uppia Vanhalla ylioppilastalolla. Olin elämäni ekaa kertaa tollasta kattomassa ja hauskaa oli! Pakko päästä uudestaan :D


Nyt siis oli nää Helsinki Comedy Festival häppeningit niin ostettiin sitten liput poikaystävän ja muutaman muun kanssa ja suunnattiin kattomaan Sami Hedberg & Niko Kivelä showta. Hauska kaksikko :D Läppä lens ja nauru kaikui. Itse esityksestä ei saanu ottaa kuvia, tai ainakin oli kieltomerkit nii en sitten viittinyt kuvailla. Mutta hyvin pojat heitti läppää. Yleisöäkin "mollattiin" ja hauskoja vartijaläppääkin lens. Hahahaaa...! :)

Sitte seuraavaan aiheeseen: hain tänää postista paketin! Ja sieltähän paljastui tan tan taaaaa....



...Samanlaiset Converset kuin mulla oli aikasemmin :D Aikasemmat tosin vaan pöllittiin Los Angelesissa. En ostanu uusia Jenkeistä (stupid me) kun oli pieni rahankäyttömorkkis. Ebay onneks pelasti ettei tarvinnu mitään ryövärihintoja alkaa maksamaan.

Noh, heti kun sain conssit hyppysiini otin esille uudet kengännauhat jotka toin Losista.


Conversen liikkeessä myytiin vaihtokengännauhoja tennareihin ja tottahan toki me oltiin siellä hyllyn luona innoissamme :) Kaks pirtsakkaa väriä tarttui mukaan: sateenkaari ja lime.


Päädyin lopulta laittamaan sateenkaarinauhat uusiin tossuihin. Haha, vähän leveemmät nauhat kun noi alkuperäset.



TADAA! Niistä tuli hienot! Lisää väriä elämään. Noi on vähän lyhkäsemmät nauhat kun ne valkoiset jotka noissa oli, joten ainakaan jalkaan laittaessa nauhoja ei voi pitää ylhäällä asti kun sit ei saa tarpeeksi löystettyä nauhoja että kengät mahtuis jalkaan. Ei vitsi, oon jo kaivannu consseja mun jalkaan. Tosin nyt oon taas ollu ilonen et buutsikelit alkaa. :D

Ehkä kenkäkuvat riittää..


Nalaa oon nähny muutamia kertoja nytte :) Ja hän saapuu meille yöksi ensi sunnuntaina! Yks yö ainakin, katotaan pystyykö olemaan toisenkin yön. Tai lähinnä siedänkö minä nalaa enemmän kuin yhden yön... Mut jee, kiva saada Nala kunnolla hoitoon tänne! Katakin on ihan innoissaan tästä.


Mun hieno kulahtanut hiusväri... Punaista kiitosss! Vaikeeta ylläpitää punasta väriä päässä, haalistuu niin helkkarin helposti ja nopeesti :/ Nooh, ens viikolla mulla on värjäysaika yhdelle tutulle joka on työharjottelussa kampaajalla ja mun tarvii maksaa vain hiusväreistä. Halpaa siis! Sit siitä muutaman päivän päästä samaiselle tuttavalle oon lupautunu hiusmalliksi hänen koulunsa loppukokeeseen, jolloin multa leikataan tukkaa. Jesss, hiusremppaa pitkästä aikaa kampaajalla. :)

Huomenna aamulla työhaastattelu (tai sen tapainen hehee..) jee! Ja opinnäytetyöjututkin näyttävät pikkuhiljaa selkenevän ja aihepiiri on jo selvillä mistä teen. Enää pitää vaan rajata kunnon aihe ja tehdä aihe-ehdotus niin pääsee alottelemaan sitten opinnäytetyöurakkaa. Luvassa lukuisia kirjastopäiviä.. Oh my :)

Mutta palaillaan taas, se ois adios!

- Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti