torstai 26. syyskuuta 2013

SUP melonta !!


Kata:

Halloo!

Kamalan pitkä päivä, ja silti oon saanut asioitakin hoidettua! Vihdoinkin menin jättämään rinnakkaisajokorttihakemuksen poliisille. Oon vähän saamaton tällaisissä asioissa (ja aika monessa muussakin). Kyllästytti jo se passin mukana raahaaminen ja sen unohtaminen kotiin. Se on hiukkasen noloa, kun ei oo mitään henkkareita mitä näyttää kun niitä kassalla kysytään. Haha, minä pieni alaikäinen teini koitan keinolla millä hyvänsä päästä käsiksi alkoholiin. Ihan kun mulla olis ikinä alaikäisenä edes ollut pokkaa yrittää ostaa alkoholia ilman papereita :D (Paitsi kerran taisin yrittää... Ja jäikin yritykseksi, kun ei auttanut edes feikit silmälasit siinä kun ikää oli öö 16 vuotta? Haha)


Nyt tuskin pärjää ilman takkia ulkona enää tän vuoden puolella, haikeeta. Eilen vielä odotin lumen tuloa, ja nyt haikailen jo kesään :D Bye bye jätskin syöminen ulkona.



Nam



Sain kertsibileissä kaverilta Budweiserin pintin, kun haikailin mun matkakertomusten välissä Kaliforniaan. Aaawws kuinka jalo teko. Sain palasen L.A.:tä takaisin! Tyyppi oli itekin ihan jenkeissä, kun oli reissanut siellä koko kesän ympäriinsä... Kade!!


Sain toisen palan L.A.:tä, kun suuren vaivan ja etsintöjen jälkeen vihdoinkin GG:n kaa löydettiin root beeriä! Olin jo melkein menettänyt toivon, etteikö root beeriä muka löytyisi koko Helsingistä. Tota oon nyt käynyt aina hamstraamassa kun oon pyörinyt keskustassa :) Niin hyvää! Behnford'sista saa kaikkea muutakin jenkki"safkaa" :) Muistan kun teininä kävin hamstraamassa jelly beansejä sieltä. Ne on kyl sittemmin levinnyt jo ärrillekin myyntiin.

Oikeesti mun syljen eritys moninkertaistui nyt kun tuijottelin noita tölkkejä :D Olkaa hyvät tiedosta.

Sitten itse otsikon asiaan! SUP melontaan!


SUP melonta oli jotain ihan mielentöntä. Ihan huikeeta. Mä olin kuullu suppailusta joskus pari vuotta sitten ja muistan kun kelasin että voi kun tuollaista olisi siistiä kokeilla, mutta eipä täällä Suomessa varmaan pahemmin ole mitään siihen liittyvää aktiviteettia. En siis ottanut asioista mitään selvää, vaan jäi vain "haaveiluksi" :D Sitten GG pari viikkoa sitten kysy, jos mua kiinnostaisi suppailu. No, todellaki! Sen kattoainejärjestö järkkäs tällaisen kiva excun, ja mä menin loisimaan mukaan, hah.

Se oli muuten jännä, kun kaikki näyttivät tietävän suppailusta. Olin jo aina valmiina selittämässä jokaiselle mitä se on mutta kaikki näyttivät jo tietävän :D Isäkin jotain tokaisi, että ollaanpa sitä nyt trendikkäitä. Olin että what!?? Selkeesti oon missannut jotain tältä kesältä :D


Meidän piti mennä jo viikko sitten, mutta se peruuntui liian kovan tuulen takia ja siirtyi eiliseen. Tää viikko taas on ollut harvinaisen kylmä yhtäkkiä, ja vähän miettitytti että mitenköhän jäätymiseltä säästyis. No, ihan hyvin tarkeni ja tuli kova hikikin kun pari tuntia Helsingin saaristossa meloi kovahkossa tuulessa. Saatiin märkäpuvut päälle, jotka lämmittivät iha riittävästi. Ihan lopussa varpaat olivat melkoisen kohmeessa, mutta onneks niidenkin jäätymistä pysty ehkäisemään liikuttamalla varpaita verenkierron edistämiseksi. Ohjaaja jotain puhui, että me joudutaan nyt aikamoisissa sääoloissa kokemaan tää suppailu ensimmäistä kertaa kun on niin kylmä ja kova tuulikin. Mun mielestä noi sääolot oli ihan täydelliset tohon kokemukseen. Oli ihan älyttömän kaunista kun aurinko paistoi. Kauniisti näkyi sataminen meiän ympärillä kaukana horisontissa, nähtiin sateenkaaria, koettiin muutama raikastava tihkusade ja no, raekuurokin. Melkoisen eksoottista, sanoisinko :D Kuka tahansa ei voi sanoa supanneensa raekuurossa, haha! Vitsi se fiilis oli absurdi. Sade ja rakeet tuntuivat hyviltä kasvoilla, kun oli niin lämmin ja kova hikikin. Mun mielestä tuuli toi kivaa haastetta tohon, kun ei ollut enää niin helppoa edetä vastatuulessa, ja aallot nyt on aina kivoja.


Kaikki oli ihan täydellistä. Oli niin vapauttava fiilis. Se kun ekaa kertaa meni polvilleen laudan päälle ja alkoi melomaan, se tunne kun ekan kerran nousi seisomaan, se kun jalat aluksi tutisivat, se kun kaikki alkoi sujumaan, se kun vaan meni ja nautti kaikesta. Maisemat ihan älyttömän kauniit. Vannon, etten ikinä oo nähny sateenkaarta niin läheltä kuin eilen! Se oli niin leveen näköinen läheltä ja näki minne molemmat päät loppuivat. Osaisin nytkin mennä näyttämään muutaman neliömetrin tarkkuudella, mihin kohtaan se sateenkaaren pää loppui. Eihän sitä yleensä sillai nää, kun se sateenkaari on jossain kaukana? Nyt se oli vaan reilu kymmenen metrin päässä. Ja oli hauskaa nähä Helsinkiä merestä käsin! Mentiin pressan talon ohi, nähtiin Hietsun ranta, mentiin ihan Rajasaaren vierestä (siellä mä käyn aina Essin kanssa temmeltämässä ), alitettiin muutamat sillat mukaan lukien Seurasaaren silta ja sitten takaisin Munkkiniemen rannalle. Tosi haikeeta nyt ajatella eilistä, kun tietää että seuraavaa suppailukertaa saa odottaa (nyt harmittaa että on tulossa talvi). Haluisin hankkia oman laudan, ei hitto se olis siistiä! Voin jo kuvitella kuinka vetelen tolla SUP laudalla bikineissä :'DD Siinä vähän menevämpi tapa päivettyä!

Hih, nyt Suvi sopivasti pyytelee katsomaan Nashvillee! Raukalla on darra. Mun mielestä Suvi on tavallaan parhaimmillaan darrasena. Jotenkin omassa elementissään. Löhöö ja on hauska. Huomenna mulla on vuorostaan haalarimeininkiä luvassa! BD-peli eli biologien fuksiaiset! Jeaaaaaa! Vois ommella ainakin yhden haalarimerkin tänään. Tschüs!

- Kata


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti