tiistai 17. joulukuuta 2013

If love is a crime I wanna be convicted

Kata:

Hupsiiiis, on jo joulukuun puoliväli, kääk! "Lomailun" olis pitänyt vissiin jo alkaa, mutta koskas mulle ei olis kertynyt rästihommia. Mutta yksi iso hyvä juttu, nyt se on viimein official, kandi on nimittäin korkattu! Vittujeeeee!! Ja aihe vaikuttaa supermielenkiintoiselta :) Vielä kun loppuviikon jäljiltä palautuis normaaliin vuorokausirytmiin niin saisin nyt vapaapäivinä jotain järkevääkin aikaan. Kadotin viikonloppuna busakortin ja neuleen :( ja vietin elämäni yhden hirveimmistä darrapäivistä pojan kanssa josta tykkään. Way to go. Mutta voi, oli tosi ihana viikonloppu!

Musta tuntuu, että mulla olis semistressaantunut olo ellen olisi niin happy koko ajan :) Olen kyllä yhdestä asiasta kovin surullinen, nimittäin GG jätti mut ja Suvin ja häippäs Losiin viideksi (5!!?!) viikoksi. Ei jessus, mä niin kuolen ikävään.



Marraskuu vaihtui joulukuuksi aika mahtavissa meinigeissä mulla ja Suvilla! Oltiin kattomas Stratovariusta Tavastialla, ja Tavalta vielä jatkettiin Bäkkärille. Oli ihan mieletön ilta/yö ja tutustuttiin ihaniin italialaisiin mimmeihin :)


Toinen näistä mimmeistä oli fanittanut Stratovariusta jostain 13-vuotiaasta asti ja oli aika mieletön näky nähdä sen tapaavan idolinsa ensimmäistä kertaa ikinä! Mekin sitten oltiin että okei, miksei mekin otettais yhteiskuvaa Kotipellon kanssa :D Tää italialainen tyttö muuten on ihan tosissaan suomen opiskelun kanssa ja kohta sillä alkaa ruotsin opiskelukin… ihme tyyppi :D no, hän on fyysikko.

Darrapäivät Suvin kanssa  näitä tulee ikävä… And I really mean it :D

Jouluiset kynnet… leikattu vihdoin ja viimein! Nyt nyrkkeily helpottuu :D ja kitara kätösiin.


Nyt oon jo aika joulufiiliksissä! Suurin osa lahjoista on hankittu, ja Suvi (joka on todellinen jouluihminen) on alkanut hiljalleen kuuntelee joulumusaa ja hiukan sisustelee huonettaankin jouluisemmaksi. Onneks tänä vuonna hypetus ei alkanut jo syksyllä, koska mä en oo niiin jouluihminen :D Tai siis mä rakastan joulua ja sen tuomaa rauhaa ja ajanviettoa perheen ja läheisten kanssa, en niinkään sitä materialistista stressaavaa odotusaikaa, jolloin soi ärsyttävän tekopirteet joululaulut vielä kun itellä on kauhee koulustressi päällä :D Mut joo, oon kyllä tykännyt mussutella joulutorttuja ja juoda glögiä pitkin näitä pimeitä loskaviikkoja!


Marraskuu ja tää joulukuun alku kuuluu mun inhokkivuoden aikoihin ton pimeyden ja märän sään takia, mutta koti-illat kunniaan! Se on ihan parhautta viettää aikaa parhaiden ystävien kanssa ihan vaan kotosalla ja nauttia viiniä/glögiä :) Ja samalla ehkä oppii ruoan tekoa! Tehtiin ekaa kertaa ikinä makaronilaatikkoa!

Nättiä

Tänään mun kokkaus jatkuu. Pienet paineet tehdä pastaruokaa italialaiselle… no miksipä sitten pastaa? En osaa muutakaan :D Mun bravuuri (onkin niin paljon mistä valita..) on artisokka-pesto-kermakastike, nam!

Pingu!

Nyt pistämään kämppä siistiksi iltaa varten (Suvi ei anna mun tuoda poikia tänne ellei kämppä oo putsiskliin) ja ehkä saisin rästejä tehtyä tänään! Jee! Musan voimalla mennään!

- Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti