lauantai 21. joulukuuta 2013

Thank God It's Christmas

Suvi:

Onneks joulu on ens viikolla. Pääsee syömään hyvin ja oleilemaan perheen kanssa. :) Mutta vielä ajassa taaksepäin, eli Stratovariuksen keikalla tosiaan oltiin marras-joulukuun vaihteessa, kuten Katakin raapusteli tänne. Keikasta tykkäsin tosi paljon, jopa yllättävän paljon. Heh. Kotipelto laulaa kyl aika hyvin. Vois mennä uudestaanki jopa!

Keikka-illan asua eli Iron Maiden -paita päällä mentiin :)

Mun mielestä on vieläkin yllättävän haastavaa kirjotella tänne kokoajan musta itestäni. Pelkkää mua ja mun kuulumisia.. En vaan oo vieläkään tottunu! :D

Mutta ilouutinen: oon päässy testaamaan Helsingin Starbucksin! Hooray!


Ennen kun GG karkas Losiin ( sata surunaamaa tähän ), pystyttiin nopeesti treffaamaan. Ja nimenomaan nopeesti. Starbucksiin kahville ja Tuomaan markkinoille nopee pyörähdys ja sitten kummankin piti jo rientää. Mutta syynä oli oikeestaan se, että halusin kerkeä antaa GG:lle pikku joululahjasen. :) Starbucksissa kausikahvit oli tosi hyviä! GG:n piparkakkukahvi oli paras, nam. Haluun hakea sellasen joku päivä vielä. Myydääks niitä joulun jälkeen?

Oli niiin nätti päivä! Sininen taivas

Iloisena markkinoilla :)

Tuolla markkinoilla oli paljon tollasia pikkusia puumökkejä, joissa oli sitten kaikkea myynnissä.  Itekin tein yhen kivan jouluisen löydön. ;) Oli paljon ihania villavaatteita, koruja ja kynttilöitä. Harmi kun en kerinny uudestaan käymään tuolla. Jäi ne jouluiset kynttilät vähän kummittelee mieleen.

GG pohtii ostopäätöstä :D


Mulla on viimeaikoina ollu kovinkin jouluinen fiilis. Varmaan enemmän kuin viime vuonna. Tänä vuonna ollaan ehkä tehty enemmän joulujuttujakin :) Esim. joulutorttuja! MUMS!!! Plus oon huoneeseenikin saanu vähän jouluista fiilistä joulutähdellä, kynttilöillä ja joulusisustuksella hih.

 Ostoslöytö Tuomaan markkinoilta: kaks tällästä tonttukoristetta pöydälle. Supersöpöjä :)
 

Paketoinninkin iloon oon päässyt. Lahjat on hommattu, vähän jänskätti kerkesikö kaikki lahjojen osat tulla postiin ajoissa, mutta hyvinhän kaikki kerkesi! Nyt jotenki pelottaa että oon unohtanu jonkun lahjan. :D Eipä ollu lahjoista mitään stressiä tänä vuonna, tosin kuin viime vuonna jätin lahjojen ostamisen viimeiselle mahdolliselle arkipäivälle ja ihan paniikissa kiertelin työpäivän jälkeen kauppoja keskustassa siinä ihanassa jouluruuhkassa. Huh, se oli kamalaa :D

Opinnäytetyökin on jo melkeinpä kasassa. Todella hassua. Oon tyyliin jo tehnyt sen. Vähän on kirjoitettavaa vielä, mutta kerkeää sitä vielä ennen tammikuun 7. päivää kirjotella. No stress siis enää siitäkään! Kaikki seminaariesiintymiset, opponoinnit ja kypsyyskokeetkin on jo tehty alta pois. I like. Ja kurssitkin on DONE! Apua mulla oli VIKA tentti torstaina!! VIKA!!! I hope... Mut siis kääks!

Nyt joulutunnelmiin ja ens viikolla joulun viettoon. Viikon päästä suuntana olis sitten Ivalo, jossa osallistutaan häihin poikaystävän kanssa. Enpä oo häissäkään ollut, pikkusena taaperona viimeks. :)

Queen - Thank God It's Christmas

- Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti